mandag den 24. februar 2014

Martin 7 år


I dag fyldte vores dejlige Martin 7 år. Vi har fejret ham de sidste to weekender - først med familien og derefter med klassekammeraterne. Samtidigt havde jeg en travl periode på arbejdet. Så jeg er træt, men glad for at det blev nogle gode dage for Martin.

Dagen i dag var også fyldt med spændende ting - Marin har fået nok opmærksomhed fra klassen, fodboldkammeraterne til træning, og naturligvis lillesøsteren og mor og far. Og så blev dagen sluttet med en tur i McDonalds. Det kunne ikke være mere festligt for børnene :o)


8 kommentarer:

  1. Et stort TILLYKKE med sønnike!

    Dine børn kan ikke løbe fra, at de er søskende <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja de ligner hinanden, i hvert fald efter min mening ;)

      Slet
  2. Tillykke med din "store" dreng :-) Han er snydt ud af næsen på dig ( man kan se det på øjnene :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Gitte! Det har jeg hørt dn gang før, men ellers mener mange at han ligner faren. Jeg er dog tilfreds alligevel ;)

      Slet
  3. Tillykke med Martin....skøn dreng...og lillesøster ser også sød ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Synes også at de er søde :)

      Slet
  4. Stort tillykke med ham! Hvor er det et dejligt billede af de to søskende <3

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...