lørdag den 1. marts 2014

Foråret kommer


Kalenderen siger 1. marts, som er jo første forårsdag. Og det er sandelig også meget forår i luften. Det med graderne gøre dog ikke ret meget for mig, for der er to andre ting, som "signalerer" forårets ankomst for mig.

1. Det bliver lyst udenfor kl. 7-7.15 om morgenen, når jeg skal køre på arbejdet. Det var det, der skete for ca. en uge siden, og man pludseligt kørte i dagslys... :o)

2. Der kommer forårsplanter i krukkerne på vores altan. Det kommer selvfølgeligt ikke af sig selv ;o) Jeg får bare så meget lyst til at udskifte de kedelige rester fra vinteren til noget med friske farver, når det bliver lyst udenfor. 

Begge ting er "til stede" nu, og i dag har jeg kigget efter planterne. Der var desværre ikke noget passende... Så jeg går fortsat med forårsdrømme... ;o) Og i mellemtiden har vi aflagt besøg til byens kendetegn...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...