mandag den 3. marts 2014

Strikkehæfte Give Away


Jeg er blevet ejer af et strikkehæfte/tillæg til Hendes Verden, som inderholder opskrifter til virkelig flotte ting. Og jeg må indrømme at jeg fik klø i hænderne ;o) Men jeg tror alligevel ikke at hæftet kommer i brug hos mig, da jeg har andre projekter i sinde. Derfor synes jeg at en af jer, mine læsere, må have glæde af opskrifterne :o)

For at deltage skal du være fast læser hos mig - mulighederne kan du se i bloggens højre sidepanel. Det giver dig 1 lod.

Du kan få ekstra lodder ved:

- at linke til denne giveaway fra din blog (brug gerne billedet fra indlægget) - det giver 2 lodder

- at indsætte min blog på din læseliste på din blog - det giver også 2 lodder

- vil du skrive et indlæg om min giveaway på din blog, får du ekstra 2 lodder

Maksimalt kan der altså opnås 7 lodder.

Skriv i din kommentar hvor mange lodder du deltager med, og hold venligst selv øje med resultatet.

Jeg trækker en vinderlod den 23. marts efter kl. 18.




5 kommentarer:

  1. Jeg hapser et enkelt lod, for jeg har ikke nogen blog. men lidt har også ret, og man kan jo være heldig;-)
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  2. Jeg følger på Bloglovin - så et lod til mig :-D


    Jeg har selv en giveaway kørende hvis det evt. kunne friste ;-)
    http://vinterfryd.dk/giveaway-med-sine-bjoern/

    SvarSlet
  3. Jeg har tilmeldt mig som fast læser :)

    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  4. snupper et lod.. og x´er så hvad x´e kan :)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...