søndag den 23. marts 2014

Vinderen


Mange tak til jer, der deltog i denne Give Away! Det blev vist Bloglandets mindste giveaway, hvis man kigger på antal af deltagere... Øv.. Men det må være min fejlvurdering, da jeg troede at præmien vil være spændende for mange...

Men tror alligevel at hæftet er spændende nok for dem, der deltog i dysten, og vinderen sikkert får glæde af opskriftene.

Og vinderen er... nr. 1...

som er Karen - tillykke med præmien!

Send mig en mail med din adresse, så poster jeg hæftet til dig :o)


9 kommentarer:

  1. Jeg havde strikkehæftet i forvejen ;) og vinderen bliver helt sikkert glad for gevinsten ellers deltager man nok ikke :) Tillykke til den heldige :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også sikker på. Synes selv at det er nogle gode opskrifter i hæftet.

      Slet
  2. Et stort tillykke til Karen.

    Jeg havde hæftet, men forærede det til en veninde, som så gerne ville have opskriften på den gule cardigan deri.
    Jeg fik dog ikke deltaget hos dig for at "genvinde" det.

    Vinderen bliver sikkert glad for hæftet. I hvert fald indeholder det en af mine absolutte yndlingsopskrifter, nemlig djævlehuen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar, Anja. Jeg er ikke sur eller andet. Det er bare lidt kikset med så få deltagere. Men så må jeg tænke bedre på præmien næste gang ;o)

      Slet
    2. Åh, jeg kan sagtens følge dine tanker <3
      Jeg synes, at det var en god ide med sådan et hæfte - noget hvor der er opskrifter i. Det er mere originalt end fx div. sponsorgaver. Jeg ærger mig stadig over, at jeg ikke vandt julehæftet, som du udloddede ;-)

      Slet
  3. Neeeeeeeeeeej, så er det jo mig, der har vundet, hurra:-) jeg sender dig straks en mail og holde øje med posten:-)
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  4. Min seneste mail til dig kom tilbage, så jeg skriver bare her i stedet for;-) jeg vil bare sige, at jeg har fået hæftet, 1000 tak, det er bare så hyggeligt at sidde og studere modeller og opskrifter - og meget fristende;-) hav en dejlig weekend:-)
    Hilsen Karen

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...