mandag den 26. maj 2014

Hækling i tog


I weekenden var vi en smut til København, eller rettere til Birkerød, hvor vi skulle på besøg hos familien. Togturen tog tre timer hver vej, og hækling var en gode måde at forkorte den på. Jeg har før prøvet at hækle vimpler på sådan en tur, og valgte det igen denne gang. Opskriften er enkel og "ligger" i hovedet af sig selv, så det er svært at lave en fejl, selv hvis der er mange afbrydelser. Man skal bare sørge for garn i de rigtige farver, og at der er nok af dem til hele turen ;o)


4 kommentarer:

  1. Ser dejligt ud. Og ja, hæklede vimpler er perfekte til sådan en tur, hvor man gerne vil slappe af med hækleriet men ikke skal koncentrere sig alt for meget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret, og jeg føler at jeg fik slappet af, selv om jeg var i gang under hele turen :o)

      Slet
  2. Det er også skønt med håndarbejde, hvor man ikke behøver at tænke så meget. Det er også hyggeligt at køre med tog, synes jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan også lide togture, bl. a. fordi det giver frihed til at lave noget andet :o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...