lørdag den 14. juni 2014

Kager i Berlin

Der var mange lækre kager i Berlin - både spist og kigget på :o) 

Ostekage med hindbær 
(spist på et kaffested på hjørnet af Spandauer Strasse og Karl-Lienknecht Strasse)

Torte med hindbær 

Ostekage 
Sådan én kan jeg godt huske fra min barndom - det fik vi tit til dessert i børnehave :o)
(de to sidste spist på en cafe ved Sony Center på Potsdamer Platz)

Det var svært at gå forbi dette vitrinevindue - jeg ville gerne smage dem alle sammen :o)
(lille butik ved indgangen i butikscenter Arkaden på Potsdamer Platz)


6 kommentarer:

  1. Det er imponerende, hvad der findes af kager! De ser bestemt lækre ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også mange lækre slags i Tyskland :)

      Slet
  2. Sikke nogle flotte kager! Selv om jeg ikke er den store kagespiser, kan jeg godt lide at kigge på flotte kager.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var bestemt et tiltrækkende syn :)

      Slet
  3. små kunstværker :-)
    Kh Christina

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...