fredag den 1. august 2014

Min ferie

Af flere forskellige årsager har jeg valgt at tage stikket helt ud i ferien, også her på bloggen. Jeg har før prøvet at holde pause fra bloggen, men i lidt kortere perioder. Så flere ugers stilhed var bestemt noget nyt, men sikkert sundt.

Min planlagte rejse blev aflyst i sidste øjeblik, så det blev i stedet for til mange forskellige korte ture her i omegnen - til strand, skov, dyrehave, park, legeplads, svømmehal, bibliotek osv. Det var første gang, at ferien forløb i en fuldstændig rolig tempo, og jeg fik lov til at lave det, jeg havde lyst til.

Jeg har også været i gang med forskellige kreative projekter, først og fremmest for at slappe af, da hovedet var fyld med bekymrende tanker i forbindelse med den aflyste rejse og en masse dårlige nyheder i fjernsyn. Og så endeligt kunne jeg udføre et par kreative ideer, som jeg har tænkt på i noget tid. Der var også nogle kreationer, som børnene har spurgt mig om før, men jeg afviste pga. tidsmangel. Så alt i alt var jeg i gang med en masse, som har resulteret i mange halvfædige ting... 

Jeg har ikke taget billeder under vores ture i ferien, for det også blev slappet af på dette område. Så viser jeg bare nogle af de garnfarver, jeg arbejdede med. Nu har jeg nok til montering, og senere vil jeg vise nogle af ferieprojekter på bloggen.



8 kommentarer:

  1. Min nye blog skulle meget gerne være åben nu - tak fordi du gav mig besked. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt! Jeg skal nok kigge forbi ;o)

      Slet
  2. Øv med din ferie, men rart at det blev til ferie på en anden måde. Spændende hvad dine børne/ferie projekter er :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var ret overvældende med så meget at tænke på af og til, men på en anden side har vi (jeg) lavet mange af de ting, vi sjældent har tid til eller der mangler et godt vejr, så alt i alt var det godt nok.

      Slet
  3. Nogle gange kan det bare være nødvendigt at trække stikket helt ud!

    Hvor var det ærgerligt med din ferie, men det lyder godt, at du har haft mulighed for at lave lige netop DET, som du havde lyst til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar, Anita! Det var ok alt i alt. Tror også at det er sundt at tage en pause. Nu har jeg i hvert fald samlet en masse jeg kan blogge om ;o)

      Slet
  4. Ærgerligt med din ferie....men det lyder som om du fandt andre gode alternativer.
    Behovet for pause kender jeg. Min blog har været lukket og på stand by siden maj....
    Glæder mig til at se hvad du har lavet af ferieprojekter ^^

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for forståelsen. Håber at du snart får lyst til at blogge igen!

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...