torsdag den 28. august 2014

#vasegate

Billede: DR_Ramasjang

Lige nu er Danmark delt i to - den ene del er på en intensiv jagt efter Kählers udsolgte jubilæumsvase og villig til at betale flere tusinde kroner for den, mens den anden del laver grin af vase-fans på de sociale medier.

Jeg tilhører nok den anden gruppe. En vase er KUN en vase, og set i større perspektiv har den ingen værdi. Det virker som om vi har det alt alt alt for godt her i Danmark... Og det er egentligt lidt trist.

Nogle andre bloggere har det vist på samme måde og forholdt sig med humor til situationen - se deres billeder nedenunder.






6 kommentarer:

  1. Du har ret en vase er en vase... Hvis jeg skulle give mange penge for en vase som er masse producerer, så vil jeg da hellere købe en salto, den holder da værdien.

    SvarSlet
  2. hihihi, ja, jeg synes også, at det er lidt vildt. Og du har nok ret, det er vist i den grad det man kalder "first world problems";-) Og jeg er også helt pjattet med de sjove indslag omkring den famøse vase.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan godt være at alle dem, der brokkede sig på Imercos Facebook side, skulle en tur til verdens krise-områder... Egentligt trist når man tænker i den store perspektiv...

      Slet
  3. Hvor er den bare flot den i hamaperler ;)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...