lørdag den 20. september 2014

70'er fliser


Der sker en masse hos os for tiden, så tiden er knap til både hækling og blogging. En af nyhederne er at vi er blevet husejere, og lige nu arbejder håndværkerne i vores hus på at ændre nogle ting. Bl. a. skal badeværelset laves om, som er et større projekt. Badeværelset er egentlig charmerende som den er - se bare vægfliser! Men vi er bare ikke så meget til "70'er look", så det skal gøres mere moderne, som også vil passe i stilen til resten af huset...


10 kommentarer:

  1. Tillykke med huskøbet :)
    Jeg har også holdt en lille pause og det må man gøre når der er andet, som optager ens tid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Aslaug! Man må prioritere lidt... ;o)

      Slet
  2. Tillykke med huset.. Det lyder lækkert med nyt badeværelse.. Det gælder jo om at sætte sit eget præg

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Der er mange ting, man skal tage stilling til, så jeg er næsten rundtosset ;o)

      Slet
  3. Tillykke med den nye titel som husejer :) det er da virkelig skønt for jer. 70'er look er heller ikke lige min stil (måske vi fortryder om 20 år?) så jeg har stor forståelse for jeres ønske om modernisering. God fornøjelse med det hele :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Liv! Lidt spændt på om resultatet bliver lige som man forestiller sig... ;o)

      Slet
  4. Stort tillykke med huskøb, Elena. Hvor dejligt! Her har jeg også haft lidt for travlt både til at blogge og til at læse med og ikke mindst kommentere hos jer andre, så nu prøver jeg at indhente det forsømte:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Ingrid! Synes også at det er spændende og glæder mig til at flytte ;o)

      Slet
  5. Tillykke med huskøbet. Det bliver da rigtig dejligt for jer :) Måske er vi heldige at komme til at følge lidt med i forandringerne i huset.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Tanja! Jeg "slås" lige nu med flere ting på en gang, så har desværre ingen energi til at lave nogen indlæg, det kan sikkert mærkes på min blog. Så tror ikke at der kommer indlæg om det, i hvert fald lige for tiden... Jeg glæder mig til at flytte! :)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...