lørdag den 4. oktober 2014

Status på samling

Det er ikke sikkert, at nogen har læst min blog i så lang tid, men for ca. 2 år siden har jeg lavet dette indlæg. Den gang var jeg fascineret (og det er jeg stadig!) af flettede tasker og kurve, lavet af indpakning. Så jeg begyndte at samle forskellige indpakninger i stedet for at smide dem ud.



Det blev til to store plastikposer med indpakning, og for et par uger siden spurgte børnene om vi kunne sortere i det. Det har vi så gjort. 

Nu kan man også se, hvad vi mest har spist af ;o) Favoritterne blev frugtstænger fra Castus og Mou's Tomatsuppe :o) 



6 kommentarer:

  1. Man skal også bare bruge mange mange stk. spændende at se hvad du får det lavet om til

    SvarSlet
    Svar
    1. Ved endnu ikke hvornår det vil være, men det skal prøves ;o)

      Slet
  2. For nogen år siden, flettede jeg også lidt, men er stoppet med det. Har rigtig mange forskellige kaffeposer til at ligge. Kan du bruge dem,kan vi evt finde ud af noget, for du må meget gerne få dem, hvis du betaler portoen. Aner ikke hvor mange der er og hvad de vejer, men der er mange, da andre også har samlet til mig. Send endelig en mal, hvis og så fremt.
    Hyggeligt, må det have været, at i kunne samles om at sorterer jeres indsamlede indpakninger.
    God lørdag aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for tilbuddet! Men jeg har sat min samling på stand by foreløbigt - jeg vil først prøve at lave noget af de indpakninger, jeg allerede har, før jeg begynder at samle på mere... Men sødt af dig at tilbyde kaffeposer! Tak!

      Slet
  3. hihihi, hvis jeg havde gemt indpakningen ville vi nok kunne matche din samling, ihvertfald på frugtstænger;-) Det er en af de ting, som vi slæber med til Nepal...sunde snacks synes jeg ofte det er svært at finde i andre lande. Spændende hvad du ender med at forvandle det til:-) kh Ingrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved endnu ikke hvad jeg skal lave, men mon ikke det bliver til noget farverigt ;o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...