lørdag den 22. november 2014

Haven sidst i november




Med huset har vi også fået en have med mange spændende planter i. Vi har endnu ikke brugt nogen tid i haven, først og fremmest fordi vi brugte dagene på at få tingene i huset på plads. Men også vejret var ikke passende, og så er vi midt i november - det er ikke lige der man nyder haven...

I går har jeg flere gange tænkt på at om en uge er det 1. søndag i advent. Men overraskende nok sagde min have noget andet. Da jeg kom hjem skinnede solen, og man kunne straks se de blomstende planter. Så jeg gik ud i haven og tog et par billeder. Tja, naturen står i fuld kontrast til kalenderen... ;o)

God weekend til jer derude!


2 kommentarer:

  1. Ja, naturen er helt forvirret. Jeg har også fundet blomster i min have :) Men det er nu smukke selvom det er et lidt forkert tidspunkt de har meldt deres ankomst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er alt for varmt for slutning af november, så ikke noget med at planterne er forvirrede.

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...