søndag den 14. december 2014

I vores hus

Lige nu bor der tre nisser i vores hus, og de elsker at se DR's julekalender "Tidsrejsen". Så hver aften kommer de i sofaen og putter sig til hinanden, for der er så meget mystik i julekalenderen, at det til tider kan virke uhyggeligt :o)


Det er selvfølgeligt mig og børnene, der juler med nissehuer :o) Det er nu en måned siden vi flyttede til huset, og vi er fortsat ikke helt på plads med tingene. Som I kan se på billedet, roder vi bl. a. med sofaer, ligesom der er andre ting, der mangler styr på. Men vi hygger os godt, og er rigtig glade for vores nye sted at bo :o)

God 3. søndag i Advent til jer! ;o)


8 kommentarer:

  1. Også rigtig god søndag til dig og familien <3

    Det er også en god julekalender, som jeg også synes, er spændende og rigtig god! Bebiane Kreutzmann spiller helt vildt godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :o)
      Jeg har ikke helt styr på navnene, men de spiller alle rigtig godt. Jeg synes bare at det er en rigtig god historie med mange gode budskaber.

      Slet
  2. Det ser rigtig hyggeligt ud :) og jeg havde gættet at det var dig og børnene ;)

    SvarSlet
  3. Hjemme ved mig bor der en 24 årig ergoterapeut.. og hun er ligeså vild med og optaget af tidsrejsen, som dine tre nisser ;)

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. :oD Rigtig god jul og juleferie til jer!

      Slet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud. Og pyt med rodet, hyggen er vigtigere :)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...