mandag den 5. januar 2015

Nytårsfortsæt


Jeg har et nytårsfortsæt i år - og nej, det handler hverken om at motionere mere eller spise mindre slik, men om noget i forbindelse med krea.

Den gang, vi skulle flytte i vores hus, og jeg skulle pakke vores ting, kunne jeg "opdage" at jeg har alt for mange ting uden brug i gemmerne. Så jeg har lovet mig selv at gøre noget ved det.  

Det er lidt svært at sige farvel til sine ting, især når der er minder og historier med i. Men jeg har besluttet på at rydde op i det, og når jeg med stor sandsynlighed kan vurdere, at jeg aldrig kommer til at lave noget af de ting, må de kommer i andre gode hænder.

Det må så ske i det nye år, og der kommer sikkert nogle indlæg om det ;o)

4 kommentarer:

  1. Sikke et godt nytårsforsæt. Jeg kender det godt, det er ikke småting man kan få samlet sammen med tiden ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man bliver lidt af en samler, og det giver mere orden og overblik at rydde op i det :o)

      Slet
  2. Samme nytårs fortsæt her :-) men det er faktisk overraskende svært.....
    KH Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sikkert. Man vil da gerne beholde det hele... ;o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...