mandag den 19. januar 2015

Rainbow Looms




Jeg og mine børn blev opsluget af at lave kreationer af elastikker. Julia fik et lille sæt til sin fødselsdag og siden har det været vores favorit beskæftigelse. Til jul ønskede Julia sig en kasse med elastikker i forskellige farver. 

Jeg har dog hurtigt opdaget at de originale elastikker er anderledes, hvad angår holdbarhed, men også almindelig bekvemhed i arbejde, og det samme gjaldt udstyret. Men alle de kasser med elastikker i mange farver, jeg så i butikker, var fra andre producenter end Rainbow Loom...

Løsningen blev ret almindelig, og ret billig - jeg købte alle dele særskilt og sammensat dem selv i en pakke. Startsæt Rainbow Loom samt et par pakker elastikker i blandede farver blev købt i Føtex, hvor de var på tilbud inden Jul, mens kassen med rum er almindelig organazer-kassen til 25 kr. fra Silvan... ;o) 

Kassen har jeg købt i to eksemplarer, så nu har børnene et sæt elastikker hver :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...