onsdag den 14. januar 2015

Retro stof Give Away


Jeg er begynd med at rydde op i gemmerne, og derfor kommer denne giveaway med noget retro stof i bomuld. Alle stofstykker stammer fra 80-erne og er helt nye, bortset fra det stribede og det sorte med prikker og tyrkise blomster. Størrelsen af stofstykkerne er varierende, men i gennemsnit 60x60 cm - akkurat nok til et mindre projekt eller et projekt i patchwork stil.

Reglerne:

1 lod for at være fast læser - se mulighederne i højre sidebar af bloggen
5 lodder for at være fast læser og linke til giveaway'en med billede på din blog, Facebook eller Instagram

Skriv i kommentar hvor mange lodder du deltager med og hvor du har delt info (hvis du gjorde det).

Vinderen trækkes den 1. februar ca. kl. 21. Jeg håber at I vil være med!



23 kommentarer:

  1. Er vild med retro stoffer, så det kunne da være sjovt st vinde. Syr patchwork tæpper af gamle stoffer. Deltager med et lod som fast læser.

    SvarSlet
  2. Spændende stoffer. Jeg vil gerne deltage med et lod som fast læser
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Krydser fingre for jeg er heldig :-) Deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  4. Følger via BL og deltager med 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Følger via BL. Glæder mig til din nye bog kommer :-)
    /Jeanet

    SvarSlet
  6. Hey :)
    Lækker giveaway.
    Jeg deltager med 5 lodder - fast læser og har delt dit billede her http://ria-kirstine.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Superlækker giveaway :-)
    Deltager med 5 lodder. Er fast læser og følger dig over det hele ;-)
    Har delt på facebook: https://www.facebook.com/jenny.patriksson

    SvarSlet
  8. jeg er med på et lod:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Jeg deltager med et lod som fast læser :-)

    SvarSlet
  10. Jeg er helt klart med på 5 lodder :) deler på facebook (2 sider) - og krydser fingre da jeg netop har fundet min symaskine frem og vil sy tasker og punge til min julehjælp indsamling ;)
    kh June
    jusp@hotmail.dk

    SvarSlet
  11. Herlige stoffer.
    Jeg er fast læser og deltager med et lod ^^

    SvarSlet
  12. Det er en rigtig lækker give away! Jeg har delt på Instagram og på min blog og er fast læser, så jeg deltager med 5 lodder og krydser fingre XX

    SvarSlet
  13. deltager og x fingre med 1 lod
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  14. Skønne stoffer. Deltager med et lod

    SvarSlet
  15. johannesoeenaldal@gmail.com 1 lod :)

    SvarSlet
  16. Jeg deltager gerne med 5 lodder.
    Jeg følger med via Bloglovin, og så har jeg linket i min blogs sidebar.

    Hvis jeg vandt, så ville jeg give dem til min lillesøster, da hun elsker at sy(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  17. jeg vil også gerne deltage. snupper et enkelt lod.. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. nej.. jeg snupper 5 lodder i stedet.. jeg har delt på bloggen :o)

      Slet
  18. Lækkert - jeg napper 1 lod og krydser hvad jeg kan.

    SvarSlet
  19. Krydser fingre og håber på det bedste

    SvarSlet
  20. Hvor er det fint. Jeg er med på et enkelt lod (og hvis jeg når det i aften deler jeg også på bloggen).
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  21. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...