torsdag den 1. januar 2015

Velkommen 2015

Dem, der har læst her i et stykke tid, har måske gennemskuet, at jeg elsker traditioner. Dog ikke de traditioner, hvor andre mener hvordan tingene skal laves - dem har jeg faktisk svært med. Men jeg elsker at skabe og følge mine egne traditioner, som egentlig går ud på at være sammen med mine børn og min mand.

Sådan en tradition har vi nytårsaften, hvor jeg og børnene laver en kage sammen og pynter den med årstal. Derefter samles vores lille familie til festlig middag med årskagen til dessert og hører med til Dronningens tale.

Kagen i år er ostekage med souffletop og årstal af kirsebær. Sådan en kage blev jeg simpelt hen forelsket i under vores tur til Berlin, og måtte bare finde opskriften (den skal jeg nok dele senere) ;o)



Håber at I alle havde en forrygende aften i går, og kom godt i det nye år!

Se årskager fra tidligere år her og her ;o)


10 kommentarer:

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...