lørdag den 21. februar 2015

Instagram


Jeg er nu også kommet på Instagram :o) Faktisk har jeg haft profil på IG i over et år, men gjorde ikke ret meget ud af det. Jeg følte ikke jeg havde overskud til mere multitaskning, og der er jo nok af det i forvejen... Så meget, at min mand synes at jeg er afhængig af min mobil ;o)

Men ok... Det er også lidt svært at komme i gang, når man har været passiv deltager i lang tid. Men så fik jeg hjælp af søde Maja, da vi var på Tex-Stil messen i januar. Så med billedet af min etagekage til kage-bogen blev det skudt i gang :o)

Er du også på IG, er du velkommen til at følge mig der ;o)

2 kommentarer:

  1. Det var godt, du fik hjælp til at komme i gang! Der gik også lige et stykke tid, inden jeg sådan for alvor kom i gang. Nu elsker jeg Instagram og følger dig allerede ;-)

    SvarSlet
  2. Så har jeg fundet og tilføjet dig :)

    Kh. Linette

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...