onsdag den 25. februar 2015

Min søn


I går har vi fejret min søns 8 års fødselsdag - lige pludseligt er han blevet til en stor dreng. Han blev naturligvis 1 år ældre siden sidst, men også fordi han fra januar går i 2. klasse... Vi har før hørt fra lærerene at han var dygtig og ville gerne lære, men blev alligevel overrasket, da vi fik tilbudt om at komme i 2. klasse på prøve. Både vi og Martin selv har haft en del overvejelser, og blev enige om at afprøve muligheden. Det gik god, og han er glad for sin nye klasse. 

Jeg er utrolig stolt af ham og glad på hans vegne! Håber at det vil gå godt for ham og tror på hans evner.


2 kommentarer:

  1. Tillykke med sønnen og dejligt, at klasseskiftet gik så godt :)
    Kunne læse du var hoppet på instagram....det har jeg tilgode. Lige nu har jeg nok at gøre med, at holde bloggen i gang og også få læst med rundt omkring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for hilsen, Aslaug! Jeg har selv svært med tiden lige for tiden... Må prioriterer anderledes, og blogging kommer desværre længere ned på listen. Og når det er sådan, har man bestemt ikke brug for mere multitaskning...

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...