søndag den 8. februar 2015

Personligt kort

I går havde jeg besøg af en kreativ veninde. Det var første gang, hun skulle se vores hus, så hun har lavet et personligt og kreativt kort til mig. Jeg blev meget glad for kortet, og synes at den bare skal ses ;o)



Til kortet har min veninde brugt forskellige billeder fra min blog - af mine hæklerier, blomster og naturligvis min bog. Billedet af mine børn blev hentet på FB. Min man er også med på kortet, dog indirekte - det lille RealMæglerne logo i vinduet ;o) Så er altså alt det, der glæder mig, med på kortet :oD

Flag bolsjerne var tillagt kortet :o)

2 kommentarer:

  1. Det er da bare alt for fint det kort

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare skønt. Sådan et kort kan man kun blive glad for :)

    Kh. Linette

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...