lørdag den 14. februar 2015

Sig det med hjertet

Når man siger Valentins dag, tænker jeg straks på reklameslogan "Sig det med blomster!". Og det er da meget almindeligt at give blomster denne dag. Men jeg har alligevel lyst til at lave om på sloganet, så det lyder "Sig det med hjertet!" For hvis man er tom i hjertet, hjælper blomsterne kun i en kort tid...


For et par år siden har jeg hæklet et hjerte-kort til min Valentin. Selve hjertet var bare en detalje, mens det vigtigste var de ord jeg skrev på bagsiden. Da vi flyttede i efteråret, har jeg opdaget til min overraskelse at han har gemt kortet. Og når jeg ved, at det slet ikke ligner ham, forstår jeg at ordene betød noget for ham... Og jeg ved også at jeg har skrevet af hjertet :o)



Valentins dag bliver som regel ikke markeret i vores familie, men nogle gange kan man da give udtryk for sine følelser netop denne dag ;o) Selv kartoflerne "knytter" sig til hinanden i denne tid - fandt denne hjerte-kartoffel i en almindelig pose med skraldekartofler for nylig... ;o)



Glædelig Valentins dag til jer! :o)


3 kommentarer:

  1. Tak - håber også I får en dejlig kærlighedsdag :-)
    KH Christina

    SvarSlet
  2. Det er så sødt, når mænd vælger at gemme sådan noget som et kort. Der er ingen tvivl om, at modtageren af dit kort er glad for det <3

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...