fredag den 6. februar 2015

Tillys bog Give Away


På mandag udkommer på dansk bogen Kærlighed ved første sting – Sy dit eget tøj af den britiske blogger Tilly Walnes, som du måske kender fra den første sæson af BBC-programmet The Great British Sewing Bee. Tilly gik fra et fuldtidsjob i filmbranchen til at leve af at sy, undervise og sælge sine egne sy-mønstre.

Tillys bog henvender sig til både nybegyndere og mere øvede. Der er ideer til variationer samt masser af tips og triks, så det er muligt at sætte sit helt personlige præg på kreationerne. Bogen inderholder mønsterark til alle størrelser, klar til at blive tegnet af. 

Bogen er nomineret i kategorien Bedste sybog i British Sewing Awards 2014, som bestemt et tegn på at den bliver en bestseller.

Du har nu mulighed for at vinde bogen hos mig - skriv blot en kommentar under indlægget samt kontakt-info, hvis du ikke har en blog. Det eneste krav er at du er fast læser hos mig - se mulighederne i højre sidepanel.

Man kan deltage frem til kl. 18 den 12. februar, og så trækker jeg vinderlod samme aften.


49 kommentarer:

  1. Åh, den vil jeg gerne vinde - mange glade weekendhils fra Karin

    SvarSlet
  2. Intet mindre end fantastisk. Jeg vil meget gerne deltage :-)

    SvarSlet
  3. Ikke dårligt. Den vil jeg gerne vinde. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  4. Ser rigtig spændende ud, den vil vække stor lykke som en gave til min datter. Hilsen Birgit v ( Esbjerg)

    SvarSlet
  5. Kunne være fedt at vinde bogen, den ser spændende ud 😊

    SvarSlet
  6. ej den bog skal da bo hos mig den ser god ud og jeg håber jeg er heldig :-)

    helle@mody.dk

    SvarSlet
  7. Den ser rigtig fin ud, så jeg er med!!!!

    SvarSlet
  8. Den ville jeg gerne eje, kan altid bruge ny inspiration, til at sy, både til mig selv, veninderne, døtre og børnebørn, så krydser fingre for den kommer til mig, især da jeg ikke har det store at gøre godt med da jeg er på minimum af indtægt pga sygdom

    SvarSlet
  9. Åhh! Dén bog gad jeg godt eje!
    Jeg er sy-nybegynder og har stadig en masse at lære, men nyder ideologien om at kunne skabe ens eget. Men hvem har ikke brug for lidt tips og tricks i ny og næ? :)
    Dét er jeg sikker på, at denne bog ville kunne give mig, og jeg håber derfor jeg bliver den heldige :)
    Jeg følger dig via Bloglovin. God weekend.
    frisorkristina@gmail.com
    www.bullsheart.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Det ligner en bog der kan give mig lige præcis den inspiration som jeg mangler for at udvikle min syning, fra bare at sy bukser til børnene og småting til hjemmet :) vil så gerne i gang med at sy mere til mig selv, så håber jeg er den heldige;)

    SvarSlet
  11. Dejligt med inspiration :)
    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  12. Følger dig via BL.
    Krydser fingre.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Det kunne da være fedt at vinde bogen 😀

    SvarSlet
  14. Ej hvor jeg gerne vil vinde den bog. Så jeg er med :-)
    KH Christina

    SvarSlet
  15. Lækker præmie :) miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  16. Krydser fingre!

    - amandaebh@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg prøver lykken :-)
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  18. Sikken en fin bog - sjældent at jeg får syet tøj til mig selv - men hvis jeg vinder? Så er der en mulighed for at komme i gang :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Linker selvfølgelig på min blog<3

      Slet
  19. Dén er jeg også meget gerne aftager af :o)

    SvarSlet
  20. Da jeg har genfundet glæden ved min symaskine vil jeg ELSKE at vinde denne bog. Jeg har fulgt det britiske Sewing Bee program med stor fornøjelse og håber og krydser fingre for at jeg er den heldige <3
    Kh June
    jusp@hotmail.dk

    SvarSlet
  21. Den vil jeg "ææælske" at vinde :)
    alicecravach(a)gmail.com

    SvarSlet

  22. lige hvad jeg mangler så symaskinen kan blive støvet af
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  23. Ej hvor er det en lækker Give Away. Den bliver jeg altså nød til at vinde :)

    (Jeg skal dog lige have manden på banen, da jeg af en eller anden grund ikke kan blive fast læser. Der står jeg ikke har rettigheder til siden, når jeg prøver...??)

    Kh. Linette
    Det´ Hyggeligt
    linette(@)krog.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå, jeg kan desværre ikke få lov til at melde mig som fast læser, da jeg ikke kan "hakke af" noget sted så jeg kan bruge Google Friend Connect.
      Min kære mand siger at det er en tjeneste som google slet ikke bruger mere... (ja, jeg ved intet om den slags)...

      Slet
    2. Du er med uanset hvad - jeg ved da godt at du læser her ;)

      Slet
    3. Mange tak :)
      Ja jeg læser med. Hver eneste indlæg (næsten)

      Slet
  24. Vild give away, den kunne jeg godt tænke mig at vinde :-)

    SvarSlet
  25. Jeg håber at heldet rammer mig :-) har lige smugkigget lidt i går og ja.. Den ser god ud

    SvarSlet
  26. Jeg håber at heldet rammer mig :-) har lige smugkigget lidt i går og ja.. Den ser god ud

    SvarSlet
  27. Spændende bog. Håber det er hos mig den skal bo fremover

    SvarSlet
  28. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den bog vil jeg elske at vinde, den lyder virkelig spændende! Jeg elsker at sy, især tøj, og har gjort det siden jeg var helt lille :)
      sharkjaer@gmail.com

      Slet
  29. Cool bog! Håber jeg er heldig!

    SvarSlet
  30. Den vil jeg meget gerne vinde og glæde min veninde med.

    SvarSlet
  31. Ikke den store sy-haj med drømmer om at blive det. Mellem hæklenål og strikkepinde. Mon ikke sådan en skøn bog kunne sætte lidt skub i det. Vil bestemt gerne deltage.

    SvarSlet
  32. Ih, den ser så spændende ud! Jeg syer ikke selv, men har en kær veninde, som vil blive glad for bogen, så jeg krydser fingre XX

    SvarSlet
  33. Den vil jeg da super gerne vinde :)

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  34. Den ville jeg elske at vinde.... jeg kan allerede høre symaskiner ne spinde ;-)
    Kh Pernille Juhl
    Nulletpjp@gmail.com

    SvarSlet
  35. Sikke en skøn Give away - er jo bare nødt til at deltage

    SvarSlet
  36. Den vil jeg rigtig gerne vinde! Måske det kan hjælpe mig til at komme godt i gang:)

    SvarSlet
  37. Den vil jeg gerne vinde... Fik en symaskine for 1,5 år siden og den står stadig pakket ind i kassen... Jeg kan på ingen måde sy, men vil så gerne lære det så måske denne bog kan give mig sparket bagi der skal til for at jeg endelig får det lært... Og ellers er jeg sikker på at min svigermor gladeligt tager imod bogen såfremt jeg ikke får lært at sy

    SvarSlet
  38. Uhhhh kan jo lige nå at være med :)

    SvarSlet
  39. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  40. Jubii!! Min mor har fødselsdag i dag, og det ville være en perfekt ekstra fødselsdagsgave! Det er lige en bog for hende! Krydser fingre! Jeg kan jo lige nå at være med!

    SvarSlet
  41. Min mail er desuden: natasjadanielsen@hotmail.com, det havde jeg helt glemt.. Jeg blev så glad over, at klokken ikke var 18 endnu! :D

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...