torsdag den 19. februar 2015

Tillys bog


I sidste uge udkom Tillys bog "Kærlighed ved første sting" på dansk, og jeg er blevet en af de heldige, der fik fat i bogen :o) I weekenden har jeg sat mig i sofaen og bladet i bogen... og blev positivt overrasket.


I bogen har Tilly samlet nogle enkelte modeller tøj, og dem må man gerne prøve at sy. Undervejs kommer Tilly med en masse forklaringer til forskellige spørgsmål i syprocessen.


Før eller senere har man stødt på de spørgsmål, og især nybegyndere kan få stor gavn af de detaljerede svar, men også dem med erfaring kan lære det på en ordentlig måde... ;o)


Så når man har syet en af bogens modeller, har man også lært om teknikker og er bedre forberedt på mere komplicerede modeller. Bare jeg havde sådan en bog i min tid! :o)

Jeg har for resten sagt ja til et eksperiment om at sy en af bogens modeller. Så snart skal jeg i gang med at friske det op - på en ordenlig måde ;o)


2 kommentarer:

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...