tirsdag den 10. marts 2015

Udkantsdanmark # 2








Jeg har en del kørsel i forbindelse med mit arbejde som revisor. Især i 1. halvår, hvor vi reviderer årsregnskaber, og det gør vi hovedsageligt ude hos kunder. Så jeg kører i hele Sønderjylland, og det resulterer i mange km samt mange timer bag rettet. Jeg synes dog slet ikke at det er så dårligt, og jeg nyder mine ture. 

Jeg har før skrevet om Udkantsdanmark - man kan selvfølgelig synes hvad man vil om det. Men jeg tror at det er spørgsmål om at kunne se noget smukt i banale ting. På mine ture oplever jeg en speciel natur, smukke lige veje, næsten ingen trafik. Og det hele ser bare endnu smukkere ud, hvis solen skinner... ;o)


4 kommentarer:

  1. Ja der er skønt i udkants Danmark, både i Løgumkloster ved den smukke klosterkirke samt ved Ballum kirke,

    SvarSlet
  2. Det er meget smukt! Og får mig til at savne Danmark!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Ingrid! Jeg ser mange smukke "billeder" mens jeg kører, men kun nogle af dem når at blive fanget med kameraet ;o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...