søndag den 15. marts 2015

Undervejs


Jeg har haft en travl periode på arbejdet, og alt håndarbejde blev sat på stund-by. Og nu, når jeg igen kan trække vejret frit, skal der laves noget kreativt. Det har været svært i ugerne uden tid til sig selv, og jeg har sultet meget efter at gå i gang med udførelse af mine kreative ideer. Så jeg har kastet mig i flere ting på én gang. 

En af dem er Tillys bog - jeg har bestemt mig for at sy Delphine-nederdel fra bogen. Det viste sig, at valg af stof ikke er så enkel ting... Puha. Jeg har været i Stof2000 tre gange i de sidste et par uger uden at købe noget, men nu tror jeg at jer er tæt på at udvælge det, jeg skal bruge ;o)



I mellemtiden har jeg lavet mønstrene klar og glæder mig til "next step" ;o)


1 kommentar:

  1. Det ser rigtig spændende ud, jeg glæder mig til at se resultatet :)
    Tak for din hilsen på min blog :) Vi skrives ved når du ved mere.

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...