onsdag den 29. april 2015

Back to...


Man får en slags koma tilstand, når man mister en nærtstående person. Følelser og tanker koger inde i kroppen, mens dagligdags begivenheder passerer dig uden at vække nogen særlig reaktion. Alt kører bare og nogle gange virker tingene meningsløse, set i større perspektiv...

Jeg har brugt de sidste uger på at reflektere til fortiden - har siddet med gamle billeder og tænkt på "gamle dage". Jeg blev også syg med feber og grim hoste. Samtidigt skulle dagligdagen passes - arbejde, børnenes skolegang, madpakker, hjemmeopgaver... Så hækling kom lidt på afstand i den sidste tid, og jeg har svært med at komme op i omdrejninger.

Alligevel fortsætter tingene sin sædvanlige gang, og på trods af alt er der nogle store hæklenyheder på vej... Men det fortæller jeg om senere, så håber at I bliver hængende lidt endnu.


P.S. Tak for jeres kondolencer og støtte. Det var rørende at læse jeres kommentarer.


3 kommentarer:

  1. Kondolerer. Har vist misset et indlæg. At miste er svært og det er kun sundt med en sorgperiode, er min mening og det tager tid.
    Tårer er sjælens vaskemaskine og gode minder guld værd, selvom de gør ondt.
    Bliver helt sikkert hængende og i ønskes en god helningsproces.
    Hilsen Tove

    SvarSlet
  2. Jeg kondolere mange gange med dit store tab.
    Sender de varmeste tanker i din retning.

    Kh. Linette

    SvarSlet
  3. Tænker på... og føler med jer.
    Kh Pia

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...