lørdag den 15. august 2015

Amigurumi Hæklekit Give Away


Jeg blev for nyligt bekendt med garnwebshoppen Kukuk.dk. Webshoppen er startet for et par måneder siden og kom rigtig godt fra start. Over 300 kunder har handlet hos Kukuk.dk siden opstarten, som jeg ser som et bevis på kundernes tilfredshed med varer, priser og levering. 

Kukuk.dk har sponseret en lækker præmie til denne giveaway, som jeg med glæde præsenterer for mine læsere. Du kan vinde valgfrit hæklekit til amigurumi dyr fra Hoooked - se udvalg af amigurumi dyr HER.

For at deltage skal du:
1. være fast læser hos CupcakeByMe - enten via GFC eller Bloglovin eller Facebook (se i højre sidebar af bloggen) og
2. efterlade en kommentar under indlægget og skrive hvilket dyr du ville vælge, hvis du vandt.

Man kan deltage frem til den 1. september, hvor jeg udtrækker en vinder.

Du er naturligvis velkommen til at dele denne giveaway og bruge billedet fra indlægget ;o)


Psssss.... Som ekstra gave til faste læsere af CupcakeByMe giver Kukuk.dk 10% rabat på alle varer i butikken resten af august, så kig gerne forbi webshoppen og brug blot rabatkoden cupcakes (indtastes i indkøbskurven i feltet Gavekort) :o)


31 kommentarer:

  1. Jeg ville gerne lave Giraffen Ziggy i pink /sølvgrå

    SvarSlet
  2. Uhh den er svær, men giraffen vinder. Tiden ville helt sikkert gøre lykke hos lille manden når han kommer

    SvarSlet
  3. Jeg håber på at vinde koalaen. Den er så nuttet

    SvarSlet
  4. Årh det er svært at vælge! - hmm, men tror det ville være en af girafferne, eller en af elefanterne :) ..... Eller koalabjørnen 🙈😂

    SvarSlet
  5. Det skal helt klart være den skønne lille grønne drage Duncan. Han er da bare lækker.

    SvarSlet
  6. Jeg ville super gerne lave Giraffen
    Mvh helena

    SvarSlet
  7. Hej Elena
    Jeg kan jo desværre ikke hækle... men det forhindrer mig ikke i at syntes, pingvinen Finn og koalabjørnen Sidney er de sejeste små krammedyr :-D

    SvarSlet
  8. Hvor er de søde :D
    Jeg ville elske at lave denne til min lille niece som kom til verden kl. 7/8
    http://kukuk.dk/elefanten-mo-duggroen-graa

    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Katten Lulu er simpelthen for skøn <3
    Jeg er fast læser og følger ;-)

    SvarSlet
  10. Hold op, hvor er de fine!
    Jeg ville vælge "Larven Frederik" og forkæle min skønne nevø. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg vil helt sikker vælge koalaen - elsker bare denne bamse :-)

    SvarSlet
  12. Jeg synes, Katten Lulu er så charmerende! Så hun er min absolutte favorit <3

    SvarSlet
  13. Kunne Rigtig godt tænke mig den fine lyserøde kat LULU, herligt med et hækle kit.

    SvarSlet
  14. Jeg ville vælge koala bjørnen Sidney.. den er nuser!
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  15. De er bare så nuttede,jeg vælger pingvinene Finn.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Elefanten! Den er bare såååå fin :)
    michelle-jensen89@hotmail.com

    SvarSlet
  17. svært valg men tror det bliver ormen
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  18. Ihh... Koalabjørnen er så sød 😍 men det er kålormen nu også... 😃 Ej, det må bli kålormen, hvis jeg sku være heldig.

    SvarSlet
  19. jeg er helt vild med elefanten :D

    SvarSlet
  20. Jeg syntes koala bjørnen er utrolig sød :-)

    SvarSlet
  21. jeg er vild med elefanten:)

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne være med og håber, at vinde elefanten Mo i blå / grå 😊

    SvarSlet
  23. Elefanten Mo er ret sød - den ville jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  24. De er alle ret fine, men valget falder på larven

    SvarSlet
  25. Så mange fine. Men min favorit må være næsehornet - kunne være så fin til min kommende nevø\niece

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne vinde elefanten ;-)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...