onsdag den 21. oktober 2015

Lidt om mig

Det er ikke så tit jeg skriver om mig selv på bloggen, men jeg tænkte at det måske ville være spændende for jer at læse artiklen om mig, der blev trykt i Ugeavisen Esbjerg i august i år. Synes selv at det blev en vellykket artikel, som godt afspejler historien om min fritidsinteresse. Og så fik jeg lov til at udfylde hele siden i avisen... :o)

Det er min fødselsdag i dag, så må man da godt prale lidt ;o)


Har du svært med at læse artiklen på billedet, kan du finde den på avisens side 29 HER.


14 kommentarer:

  1. Selvfølgelig skal du have lov at prale ;) og tillykke med fødselsdag Elena :)

    SvarSlet
  2. Sikke en fin artikel:) Og stort tillykke med fødselsdagen:)

    SvarSlet
  3. Sikke en fin artikel og det er helt okay at være stolt :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen :) Og pral du endelig - virkelig fin artikel ;)

    SvarSlet
  5. Sikke en fin artikel:-) og også forsinket tillykke med fødselsdagen:-)

    SvarSlet
  6. Du må prale så meget du lyster søde Elena... og du kan gøre det, med god grund :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er jeg glad for at læse din kommentar, Pia - tak! :)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...