mandag den 30. november 2015

Julebog Give Away


Det er på tide med en julegiveaway på bloggen, og hvad der kan være mere julet end en julebog som præmie! Vind Maja Hansens bog "Hæklet julepynt" og brug den enten til egne hæklerier eller som en gave under juletræet. 

For at deltage i lodtrækningen skal du være fast læser på min blog via enten Google Friends Connect eller Bloglovin eller Facebook, samt skrive en kommentar under indlægget. 

Konkurrencen slutter den 16. december kl. 20, hvorefter jeg trækker vinderlod.

Husk at holde øje med bloggen og skrive til mig hvis det er dig, der har vundet - jeg kontakter ikke vinderen.




41 kommentarer:

  1. Jeg vil Mægtig gerne vinde! Har mange af jeres små fine hæklebøger! Julesmil herfra

    SvarSlet
  2. Den vil jeg rigtig gerne vinde til min datter som elsker at hækle .... Og er blevet rigtig god til det. Følger din blog på bloglovin

    SvarSlet
  3. Den ville straks blive pakket fint ind og lagt under træet til min søde veninde 😄

    SvarSlet
  4. Åh det er bare så lækker en giveaway :) ville elske at vinde denne bog. Følger nu din blog, - er på Facebook som følger :(

    SvarSlet
  5. Den vil jeg gerne vinde - vi har helt bestemt for lidt hæklet julepynt her i huset

    SvarSlet
  6. Super god giveaway :-D
    Den bog vil jeg rigtigt gerne vinde :-)
    Er lige gået ind i en periode hvor jeg ikke ved hvad jeg vil lave, orker eller gidder lave :-/
    Jeg har en kat der simpelthen elsker at få hjemmehæklede bamser, dyr og figurer af mig <3
    Hvis jeg vinder bogen så skal Simba i hvert fald få minimum èn julebamse :-D

    SvarSlet
  7. Ville elske og vinde den, har det dejligste barnebarn jeg kan glæde med så fine ting :). Er følger på Facebook.

    SvarSlet
  8. Den bog gad jeg godt at vinde 👐💖

    SvarSlet
  9. Den bog ville jeg elske at vinde 💖

    SvarSlet
  10. Sikke en dejlig bog - den ville jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  11. sød bog,den vil jeg godt vinde ;-)

    SvarSlet
  12. Den vil jeg gerne vinde! Er lige begyndt at hækle og elsker det :D

    SvarSlet
  13. Virkelig sød bog, den ville jeg elske at vinde.❤️
    Mvh
    Christina
    Cwemc01@gmail.com

    SvarSlet
  14. Ej nogle hyggelige ting man kan lave :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Weee..... Hvor fedt, vil meget gerne deltage :-)

    SvarSlet
  16. Den bog vil jeg meget gerne vinde

    SvarSlet
  17. Min datter er lige begyndt at hækle på begynderniveau og hun bliver præcis 8 d. 16. december... Det ville være en FED ekstragave til hende :-)

    SvarSlet
  18. Uha sikke en skøn bog.. det kribler helt i fingrene for at hækle de fine ting.
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  19. Det er sådan en fin bog, den vil jeg meget gerne vinde.

    SvarSlet
  20. Sikke en fin julebog, den ville være skøn at eje. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Dejlig præmie :)
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  22. Den må meget gerne komme til at stå i min bogreol ;-)
    Søster har den, og der er en del rigtig søde ting i den!

    SvarSlet
  23. Jeg prøver også lykken :) og julehæklerier kan man da ikke få for meget af ;)

    SvarSlet
  24. Jeg vil rigtig gerne vinde den - min søn synes vi har for lidt julepynt🎄

    SvarSlet
  25. Måske, måske kunne det bliver mig 😊 kunne jeg også godt bruge 😊🎄

    SvarSlet
  26. Det er da lige en bog efter mit hjerte :-) Den vil jeg elske at vinde!
    Mvh Esther / www.vidunderligeårstider.dk

    SvarSlet
  27. Den ville jeg da bestemt gerne vinde, følger dig her og på facebook :)

    SvarSlet
  28. Den vil jeg vildt gerne vinde 🙏

    SvarSlet
  29. Kunne være en dejlig julegave til mig selv

    SvarSlet
  30. Ikke dårligt med en ekstra julegave. Go jul til alle

    SvarSlet
  31. Har fulgt di læææææænge - og krydser SÅ meget fingre for at jeg bliver den heldige :-)

    SvarSlet
  32. Åh - det kunne være den perfekte julegave til mig selv. Dejlig blog du har i øvrigt :-)

    SvarSlet
  33. Det må absolut være den bedste gave jeg kan få - så lad det være mig der vinder den :-)

    SvarSlet
  34. Åhh - vil bare være den perfekte gave til mig, håber håber håber :-)

    SvarSlet
  35. Den vil jeg rigtig gerne vinde - har nogle af de andre dejlige bøger :-) Glædelig jul til dig :-)

    SvarSlet
  36. Den skønne bog må gerne flytte ind hos mig;)
    Glædelig december:)

    SvarSlet
  37. Den vil jeg forære til min datter. God jul

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...