onsdag den 14. september 2016

Vinderen


Tak til alle jer, der deltog i denne giveaway! Og stor tak til dem, der delte billedet forskellige andre steder! Det har skabt lidt mere dynamik og flere deltagere kom til. Det var en stor hjælp - når vi nu ikke længere har en giveaway-blog, hvor man kan reklamere for sin give away, må man tage andre midler i brug ;o)


Jeg har talt til 38 lodder og ved hjælp af www.findenvinder.dk kom jeg til "et lykketal" ;o)

Tilfældig tal udtrækning af Find En Vinder

...som ifølge min liste gemte på dette navn ;o)

Stort tillykke til vinderen! 
Send mig din adresse, så sørger jeg for at du får bogen hurtigst muligt :D


2 kommentarer:

  1. Ej altså, iiiiih!!!!
    Det er jo mig!
    Jeg sender dig min adresse.

    SvarSlet
  2. Tillykke Anja. Dejligt du fik den, når nu det ikke skulle være mig ;)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...