fredag den 21. oktober 2016

Hæklede mandalaer Give Away


Endnu en gang har jeg en lækker giveaway i samarbejde med forlaget Turbine. Denne gang er præmien "Hæklede mandalaer" bogen af Haafner Linssen, som lige er udkommet på dansk hos Turbine. Jeg beundrer Haafners hæklerier, når jeg ser hendes billeder på IG, og det er bare en fornøjelse at holde hendes bog i hånden. Så lige nu pusler jeg med tankerne om, hvilken mandala jeg skal afprøve først, og det er noget af et dilemma, må jeg sige ;o)

Du kan nu også få mulighed for at hækle efter Haafners opskrifter fra bogen. Den eneste betingelse for at deltage i konkurrencen er at være fast læser af bloggen enten via Google Friends Connect eller Bloglovin eller Facebook eller NetworkedBlogs - kig i højre sidepanel og bliv fast læser med det samme! Man er også velkommen til at deltage på IG, hvis du følger mig der. 

Man kan få større chancer for at vinde bogen ved at dele denne give away (billedet fra opslag). 

1 lod for at være fast læser af bloggen/IG og lægge en kommentar under indlægget på bloggen eller på IG. 

3 lodder for ovenstående + dele give away på din blog/Facebook-side/Instagram (brug gerne billedet fra indlægget og husk også at tagge mig).

Man kan deltager frem til aften den 30. oktober, hvor jeg trækker vinderlod ca. kl. 20.

Håber at mange vil være med! Held og lykke! :o)


15 kommentarer:

  1. Uh den vil jeg vildt gerne vinde til mit lille bibliotek 💚

    SvarSlet
  2. Kigger altid efter nye projekter.. Er sikker på at den bog ville være et godt sted at kigge efter dem..

    SvarSlet
  3. Flere spændende hæklerier ...... Den bog ville da være rigtig hyggelig, kan forestille mig at det vil være lige så afstressende at hækle mandalaer som det er at farvelægge dem. ��

    SvarSlet
  4. Den vil jeg vildt gerne vinde🍀🍀🍀

    SvarSlet
  5. Den vil jeg gerne vinde. Jeg smider 3 loder i puljen 😃

    SvarSlet
  6. Krydser fingre og smider et lod i puljen mvh Eva evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg deltager med 3 lodder 😄 Håber jeg vinder

    SvarSlet
  8. Den ser spændende ud. Håber jeg er den heldige

    SvarSlet
  9. Jeg vil meget gerne være med. Har linket til dig på min blog :)

    SvarSlet
  10. Spændende bog, den vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  11. For søren da, jeg krydser fingre. Mvh

    SvarSlet
  12. Åh jag håller tummarna för att jag vaknar och får veta nån timme senare att jag vunnit 🙄

    SvarSlet
  13. Den vil jeg gerne vinde ����

    SvarSlet
  14. Håber det bliver mig :)) helleallan.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg skal selvfølgelig også være med .-)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...