onsdag den 31. oktober 2012

Vindere af Jubilæums Give Away

Så er tidspunktet kommet, og jeg kan trække vinderlodder til min Jubilæums Give Away :o) Der var god deltagelse i denne giveaway, og jeg vil sige stort tak til alle jer, der lagde en kommentar! Og 1000 tak for jeres lykønskninger med min "runde" fødselsdag! :o)

Det var en spændende måned i mit liv - der er sket noget uventet, og begivenheder tog en ny drejning, jeg fik nye ideer og fik afklaring på de gamle, jeg mødte nogle spændende mennesker og skal møde flere... Og ligesom Mogensen og Kristiansen siger om næste uge i dansk politik, kan jeg lige så godt sige om næste måned i mit liv - tror at den bliver endnu mere spændende! ;o)

Nå, tilbage til giveaway'en... Som sagt, var der mange deltagere, men jeg kunne godt overskue at lave en deltageliste med i alt 136 lodder :o) Ved hjælp af Random.org har jeg trukket numre på de heldige ;o)

Vindere af de første 2 præmier med 3 stk. valgfrie hæklede cupcakes er...


lod nr. 117 - Christina og lod nr. 16 - Stella

Mens den tredje præmie med Amo's Store Fødselsdags Bagebog blev vundet af...


lod nr. 31 - Kamilla

Tillykke til vindere!

Jeg glæder mig til at modtage jeres adresser samt cupcakes-ønsker pr. mail, og sende pakkerne af sted :o)

6 kommentarer:

  1. ihhh. tillykke til alle 3... bare det var mig.. :o)

    det lyder lidt spændende, dit Hemmelighedskrammeri ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal ikke være ked af det - der kommer sikkert flere giveaways med cupcakes/legemad ;o)

      Slet
  2. Nej, Elena - jeg har jo vundet! 1000 tak hvor er jeg bare glad, for de cupcakes er bare så smukke. Sender lige en mail i morgen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal takke til Random :o)))
      Jeg fik din mail og svarer lige om lidt :o)

      Slet
  3. Tillykke til de tre heldige vindere:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville også sige tillykke til dem alle, men de 2 andre har endnu ikke meldt sig på banen... Øv..

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...