onsdag den 28. november 2012

Er nu også på Facebook

Jeg er ikke den store fan af Facebook, men denne del af vores virkelighed kan man ikke gå udenom. Så nu har jeg lavet en side for Cupcake By Me på Facebook. Du kan komme til den ved at trykke på et af billederne nedenunder.


Klik på "Synes godt om" og få opdateringer fra Cupcake By Me på din nyhedsstrøm. Følger du flere blogs via NetworkedBlogs, kan du også følge mig der ved at tilføje min blog til din blogliste. Du kan nemt og hurtigt gør begge dele via tilsvarende ikoner i sidebaren på denne side.

2 kommentarer:

  1. Fin side du har fået lavet, jeg har straks "synes godt om" den. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nåh, var det dig! :o) Det er bare så langt navn, og jeg syntes at noget virkede bekendt, men kunne alligevel ikke helt genkende dig :o) Tak, Mette, at dy synes godt om den! :o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...