onsdag den 22. august 2012

Billede nr. 5

Jeg blev opfordret af Nina til at deltage i en leg, der i dag kørte over i Bloglandet. Legen går ud på at finde billede nr. 5 i mappe nr. 5 på sin computer og vise det på sin blog.

Så nu får I hemmeligheder fra min computer :oD Jeg var selv lidt spendt... :o) Og billedet er...

  
Mappe nr. 5 i min computer hedder "Cupcake By Me". I denne samler jeg alle billeder til min blog og Amio butik. Og billedet nr. 5 var denne cupcake :o)

Vil du også "prøve lykken", skal du blot følge vejledningen:
  • Find mappen med billeder på din computer
  • Vælg mappe nr. 5
  • Find billede nr. 5 i mappen
  • Læg billedet på din blog med en beskrivelse
  • Tag 5 andre bloggere til at deltage i denne leg
Jeg springer sidste punkt over... :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...