fredag den 11. juli 2014

Link your stuff!




16 kommentarer:

  1. Øv, øv. Jeg fik lavet en dum fejl i mit navn på billedet. Men jeg aner ikke hvordan jeg ændre det. Sidst kunne jeg bare slette mit link og oprette det igen. Det synes jeg ikke jeg kan denne gang :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har rettet det - er det ok nu?

      Slet
    2. Så super, rigtig mange tak :)
      Genialt med fluebenet i hjørnet når man har besøgt bloggen.

      Slet
  2. Jeg har også klokket i det :-( kan du også rette for mig?

    SvarSlet
  3. Hej Elena,
    Det er bare en rigtig god ide. Jeg er kommet til at lægge ind to forskellige, da jeg i første forsøg ikke fik rettet i titlen. Du kan måske bare slette en af dem:-) kh. Ingrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør det ikke værre ;)
      Flotte billeder. Dem har jeg selv kigget på :)

      Slet
    2. Tusind tak, Elena:-) Ok, så går det nok at lade dem stå;-) Håber mange vil deltage.

      Slet
  4. Hvor er du bare sej, at lave et linkup på den her måde.
    Jeg er helt vild med at det er så LET.
    Jeg havde godt læst, det du havde skrevet om det, men i "levende live" er det jo bare eminent!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for de gode ord, Kristina! Det er bare så dejligt, at I andre synes godt om denne leg :o)

      Slet
  5. Sikke endnu en god idé Elena :o) tak for det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, Liv! Vi skal bare lokke flere deltagere til det her til næste gang, så bliver det endnu sjovere ;o)

      Slet
  6. Super godt initiativ, endnu engang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, Christina! Dejligt at I andre synes godt om legen :o)

      Slet
  7. Jeg kan blot gentage: super initiativ. Jeg glæder mig til at udforske de andre blogger der præsenterer sig her. Men det må blive en anden dag :-)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...