lørdag den 18. oktober 2014

Hæklet pung Give Away


Det er længe siden jeg har haft en give away her på bloggen, og efter nogle overvejelser har jeg besluttet at lave en give away med min pung af garnrester som præmie.

Lidt om præmien: Pungen er hæklet af rester fra bomuldsgarn, foret med pink fløjl/velour, lukkes med en pungbøjle. Størrelse - højde 10 cm, bundens diameter 10 cm.

Sådan deltager du: Du skal være fast læser her på bloggen - se mulighederne i højre side af bloggen. Skriv en kommentar under indlægget og angiv gerne hvor længe du har læst min blog.

Du er meget velkommen til at dele info om denne give away og bruge billedet fra indlægget, men det er ikke et krav.

Du kan deltage frem til kl. 20 den 31. oktober, og så trækker jeg vinderlod lige derefter.

Pøj pøj! ;o)


27 kommentarer:

  1. Den er altså så fin - jeg elsker dit farvevalg!
    Jeg bliver derfor nødt til at deltage i konkurrencen om at vinde den :-)

    Gad vide, hvor længe jeg har læst med på din blog? Det kan jeg faktisk ikke huske, men jeg kan med sikkerhed sige minimum et år, for du deltog i min blogudfordring, og den ligger efterhånden et års tid tilbage.

    Jeg følger dig via Bloglovin' :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er så VILD med den pung. Den er så flot. Det kunne være dejligt hvis den kunne komme til at bo her hos mig :)

    Hvor længe jeg har fulgt dig ved jeg ikke helt præcis, men jeg tror faktisk ikke ca 3 år er helt ved siden af :) (tiden går godt nok stærkt)

    Jeg følger dig via Bloglovin' og facebook.

    SvarSlet
  3. Sød pung. Håber, hvis jeg vinder teenagerne lader den være.

    Følger via Bloglovin

    SvarSlet
  4. Cute purse. I follow your blog through Bloglovin. Not sure how long, but at least a year.

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin! Har fulgt din blog i laaaaaang tid - ved faktisk ikke helt hvor længe, men muligvis siden jeg startede med at følge blogs for et par år siden. :)

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin, jeg elsker farverne. Har fulgt din blog ret længe, i hvert fald i tre år.

    SvarSlet
  7. Hej Elena

    Skøøøøøn og anderledes pung, så jeg klart gerne vil vinde :-D

    Følge både via Bloglovin' og GFC... - Er muligheden for GFC fjernet helt denne gang?? Jeg mener, det er jo ikke så længe siden, den var oppe at vende sidste gang.

    Jeg har vist fulgt dig i 2-3 år... som tiden dog går :-D

    SvarSlet
  8. Hej Elena.

    Det er en ret fin pung. Den kunne jeg godt tænke mig at vinde.
    Først troede jeg, at jeg havde fulgt dig rigtig længe, men da jeg bladrede igennem din blog, kunne jeg se, at jeg startede med at følge dig i sommers, da du lavede blogtræf i blogverdenen :-) Jeg nåede desværre ikke selv at deltage, men håber da at du gør det igen.

    Mvh. Lena

    SvarSlet
  9. Den er bare så fin. :) Jeg er ny!

    SvarSlet
  10. Naaajjj hvor er den bare sød. Den vil jeg gerne vinde <3 Jeg har fulgt dig længe - men kan ikke helt huske HVOR længe - men meget længe i hvert fald ;) Super god blog du har - og vi har jo også en "fælles" gruppe på facebook ;)

    SvarSlet
  11. Hvor er den fin

    Jeg har været med i ca ½ års tid

    Eva Vejlstrup

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil meget gerne deltage.
    Følger dig via GFC. Jeg kan stadig se nye indlæg, når jeg logger ind på min blog. Og har lige tilmeldt mig en ny blog i dag via GFC uden problemer. Håber det er nok, at følge der :-)

    SvarSlet
  13. Hej igen :-)
    Har lige prøvet, at undersøge nærmere ang gfc. Kan ikke finde noget om det. Hvor har du set det henne ? Jeg er lidt nysgerrig, fordi det har været oppe, at vende før
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina. Jeg beklager denne misforståelse, det er vist mig der fejlinformerer. Der var vist problemer på Blogger, så GFC-gadget kunne ikke vises på min blog i omkring en uge, så jeg troede at det var helt slut med det. Men kan nu se at den er kommet på igen. Jeg har nu rettet i indlægget.

      Slet
  14. jeg er helt pjattet med din reste-garns-pung <3 Tror jeg har fortalt alle om den ;-) Beklager, men jeg kan ikke huske hvor længe jeg har læst med, men det er hyggeligt at få lov, at kigge med i dit kreative univers :-)

    SvarSlet
  15. Den er SÅ fed! Jeg elsker farverne og at den er lavet af rester. Jeg kan ikke huske, hvor længe jeg har læst med på din blog, men det er efterhånden længe.

    Jeg krydser fingre XX

    SvarSlet
  16. Jeg er ny, men glæder mig til at fordybe mig mere. Hvert år på denne tid bliver jeg overbevist om at jeg kan en masse med en hæklenål. Det er ren ønsketænkning, og min familie morer sig MEGET over det. Meeeen - i år er det mig der kommer til at more mig, når de sidder og pakker hjemmehæklede ting op - by me!! - juleaften. Tror du ikke det lykkes denne gang? :)
    Deltager med glæde. Pungen er fantastisk. Følger via Bloglovin..
    Mia CA / aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg er ny læser af bloggen! Ser rigtig spændende ud så glæder mig til at læse mere! Mvh. Caroline / Unwritten@live.dk

    SvarSlet
  18. Hvor er den fin. Deltager meget gerne. Har fulgt med hos dig siden regnbue-bloglegen. Følger over bloglovin.

    SvarSlet
  19. aii har jo helt glemt at deltage, det rådes der nu bod på, den er så überfed. Jeg følger dig på GFc og Bloglovin. Kan ikke huske hvor længe :-)

    SvarSlet
  20. Har fulgt din blog i ca. Et år - mine tøser introducerede mig til blog verden og det er jo en daglige fornøjelse at følge en række ting der lægges op. Dejlige farvestrålende ting fra dig .....

    SvarSlet
  21. Det var godt, du lige postede en påmindelse, for jeg havde glemt at deltage, selv om jeg var fyr og flamme, da jeg så pungen. Den er så FED! Og jeg elsker, at den er lavet at ganske små rester. Jeg sidder nu og overvejer, om hver enkelt tråd skal gemmes, når jeg hæfter ender. Din skyld! Jeg ved ikke, hvor lang tid, jeg har læst med på din blog, men det er i hvert fald et godt stykke tid efterhånder. Og jeg nyder det :)

    SvarSlet
  22. Den er så flot- man bliver helt glad i låget af den

    SvarSlet
  23. Den er så skøn - elsker farvespillet. Krydser fingre. Har læst din blog gennem et stykke tid - kan ikke huske præcis hvor længe. Følger nu bloggen på bloglovin

    SvarSlet
  24. Den er bare så fed den pung...må da lige deltage.
    Jeg har lige som Zoomsnoren/Anja læst din blog i et års tid....
    For vi deltog begge i hendes blogudfordring, som i øvrigtvar min indgang til blogland ^^

    SvarSlet
  25. Lækker gevinst. Havde nær overset din give away :-(

    Uha jeg tror at jeg har fulgt dig et par år :-)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...