søndag den 22. maj 2016

Engelsk morgenmad


Da jeg lavede min bog Hæklet hurtigmad, tænkte jeg på at opskrifterne sagtens kan bruges på kryds og tværs, således at man skaber nye variationer af "retter" end dem, der blev vist i bogen. Tidligere har jeg vist et eksempel på kreativ tænkting - smørrebrød med rejer, som jeg lavede efter bogen udkom. Her er så en anden smagssammensætning i form af engelsk morgenmadtallerken. Opskrifterne på "ingredienserne" findes forskellige steder i bogen, så sagen er bare at sætte dem sammen ;o)


4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine man får jo helt lyst til engelsk morgenmad! God ide til børnene at lege med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Karina! Tror at børnene selv elsker at lave nye retter, og håber på at et sæt hæklede madvarer nok vil sætte legen i gang :o)

      Slet
  2. Hæklelegemad er altså bare smart, og din idérigdom er imponerende :-)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...