onsdag den 6. juni 2012

En slags "når genbrug bliver til guld"

Børnene tæller dagene til vores ferie på Tenerife, mens jeg er i gang med nogle forberedelser til vores ferie. Jeg har lavet "et kasseeftersyn" af min garderobe, og fik et par ideer til at give "et nyt liv" til nogle ting.

Et par gamle denimbukser blev forandret til shorts på super kort tid - det tog næsten ingen tid at klippe benene af :-)

Så kom jeg i tanker om de pailletter, jeg har købt for 7 år siden, og havde liggende i en kurv - de passede godt til stoffet og skulle selvfølgelig på :-)

Det skulle bare være stjerner! Stjerner i forskellige størrelser! :-)) Så jeg har leget med små og store stjerner og syet dem på, som jeg syntes.

Resultatet kan I selv vurdere ud fra billeder. Jeg er i hvert fald meget tilfreds! :-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...