mandag den 30. juni 2014

Online blogtræf

43 kommentarer:

  1. Mon jeg er den første her? håber der kommer nogle flere :)

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er det sjovt at se, at flere er med :-)

    (og at min søster igen har tænkt det samme!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja altså :-D Men det gør det ikke dårligere, vel :-D

      Slet
    2. Så ser vi ikke ens ud - er ej heller ved siden af hinanden - og nu skal vi ikke spamme Elenas blog mere ;-)

      Slet
    3. Hej søstre! Mange tak for jeres deltagelse! Det var super ide med præsentations-indlæg - tak for jeres engagement! :o)

      Slet
  3. Det ser ud til at det virker, Elena :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for at du var med, Gitte! Du fik mange klik, kan jeg se bag programmet ;o)

      Slet
  4. Jeg er også med. Jeg synes det er er smart måde at skabe opmærksomhed omkring sin blog på :)
    Glæder mig til at se hvem der mere deltager.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din deltagelse, Tanja! Hvor dejligt at du var med! :o)

      Slet
  5. Super fin idé!! :)
    Kh. Louise
    www.garngrammatik.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du var med, Louise! Tak for deltagelse og fortsat god ferie! :o)

      Slet
  6. Arj hvor er det smart. Rigtig god idé. Jeg glæder mig til at klikke rundt og snuse hos alle jer andre :)

    SvarSlet
  7. Så fandt jeg ud af, hvordan det virkede ;-) glæder mig til at kigge ind hos de forskellige deltagere:-) kh Ingrid www.knitmandu.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Iiih, der er kommet mange på nu! Så vil jeg da starte fra en ende af - jeg glæder mig! Der er en del, som jeg kender og nogle helt nye "ansigter". Jeg glæder mig til at lære jer bedre at kende <3

    SvarSlet
  9. Så ved man hvad der skal læse iaften, når der kun er fodbold på skærmen

    SvarSlet
  10. Dejligt med lidt læsestof i aften - både nye og kendte:-)

    SvarSlet
  11. Jeg er også med - glæder mig til at læse med hos jer andre :-)

    SvarSlet
  12. super hyggeligt med en fin leg..

    Jeg vil da også lige sig hej til dig.. Det vil man jo normalt gøre til et blogtræf

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh, tak skal du have! Jeg hygger mig på sidelinjen, mens jeg holder øje med at I andre har det godt her ;o)
      Det var en smart ide med præsentation-indlæggene! Det får mig (endnu en gang) i tankerne om at jeg må tage mig sammen og skrive lidt om mig selv ;o)

      Slet
    2. Tak for deltagelse, Linda! Dejligt at du var med! :o)

      Slet
  13. Nå, men blogger driller mig, og jeg kan ikke lige lure, hvordan jeg retter op på fejlen, så jeg har slettet mit link igen - øv!
    Men jeg kigger med hos jer andre :-)

    SvarSlet
  14. Ej og så glemte jeg da helt datoen. Satser stærkt på et link fra mig inden blogtræffet er slut og så vil jeg snuse rundt hos jer andre bagefter :) Bær over med mig. Ammehjernen har vist ramt den gravide lidt for tidligt. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lykkedes det mig at komme med :) Glæder mig til at snuse rundt hos jer andre :)

      Slet
  15. Så gik der lige en aften med at læse blogs.. særlig dem jeg ikke er stødt på før. Men også hos alle jer andre som kendes fra blog verden.

    Tak Elna- for en meningsfyldt aften :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du var med, Eg! Jeg kan se at du har læst og kommenteret hos mange - flot flot! :o)

      Slet
  16. Hvor er det bare en super god ide :) jeg er med!

    SvarSlet
  17. Rigtig god idé! Jeg vil helt sikkert gerne være med næste gang.
    K.h. Christina - nu med internet:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber at nettet ikke driller til næste gang og du kan være med :o)

      Slet
  18. Vildt god ide. Fik lige smidt mit link ind her to minutter i sengetid, så glæder mig til at læse med hos alle jer andre i morgen, hvor jeg også vil skrive et lille indlæg om legen her på min blog.

    Mange hilsner
    Ditte / duttes.blogspot.dk

    SvarSlet
  19. Det har taget sin tid at komme rundt og hilse på, men det har været sjovt, spændende og hyggeligt. Nogle blogge kendte jeg i forvejen, men der er da kommet en del flere på min læseliste nu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre og tak for deltagelse - det var dejligt at du var med! Dine få er bare så søde :o)

      Slet
  20. Kanon ide´ Elena. Jeg havde det frem til i går, hvor jeg skulle læse en masse nye blogs, men blev ramt af migræne, så det bliver først i dag, men det gør det da ikke mindre hyggeligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør ikke noget, Lena. Det vigtigste er at du har lagt dit link, og kigge på de andre kan du nå senere, for links forbliver her på bloggen. Det var dejligt med din deltagelse - tak!

      Slet
  21. Sikke mange blogs der kom med :-)
    Min blogspot drillede noget igår, så det har jeg nu taget konsekvensen af og flyttet den over til wordpress :-)
    Næsten gang der er online blogtræf er jeg klar :-)
    Men kig gerne forbi min "nye" blog - madebyrogilds.wordpress.com

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...