lørdag den 21. marts 2015

Tålmodighed, tak!


En ting, man må have nok af, når man hækler, er tålmodighed. For hvis man har en ide om hvordan det færdige resultat skal se ud, må man tage det stille og roligt. Og hækler man forkert, må man starte forfra... ;o)

Selv synes jeg at jeg har nok af flittighed og tålmodighed, men nogle gange kommer mine evner alligevel på prøve. Ligesom i sidste uge, hvor "den geometriske hækling", som jeg begyndte på i januar, skulle laves færdigt, og figurerne passede ikke helt til min ide... Tja, så blev det lavet om, og igen, og igen... Til sidst fik jeg det som jeg ville have det :o)

For resten - læs her om hvordan du får dit garn til at se som nyt, hvis du optrævler din hækling og vil bruge garnet igen ;o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...