søndag den 13. september 2015

Lakridskonfekt - To-do/Ta-da # 3


Det virker ret motiverende med vores To-do/Ta-da blogleg. Min kasse med igangværende sager fik en ordentlig gennemgang, og det er dejligt at der bliver sat punktum i nogle projekter, der har været længe undervejs. 

Jeg havde for lang tid siden hæklet mange firkanter til lakridskonfekt, og endeligt blev de sorteret, hæklet lidt ekstra i manglende farver og så blev lakridskonfekterne monteret. Nu har jeg hele fire sæt :o)

Egentligt tog det ikke så meget tid. Det største er som altid at tage sig sammen... ;o)


For resten - opskriften på de forskellige slags lakridskonfekt findes i mine bøger "Hæklede kager og søde sager" og "Hæklede cupcakes" ;o)

11 kommentarer:

  1. Hvor er de fine...hvem der bare havde tålmodigheden til det :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de altså bare fine, hvem der bare kunne finde ud af at hækle :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Den største hurdle er nemlig lige det at få taget sig sammen! Det tror jeg, vi er mange, der kan nikke genkendende til!

    De er blevet så fine, Elena!

    SvarSlet
  4. De er så fine.
    De minder mig om min barndom, der købte min Far ofte lakridskonfekt, ikke nogen jeg har videreført. Nok derfor at jeg pludselig kommer i tanke om det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Linette! Dejligt at sådan noget vækker minder :o)

      Slet
  5. Nogle gange er det med montering som med idræt: Det sværeste er at få taget sig sammen ;-)

    Det er altså også en lækker fornemmelse, man får, når noget bliver færdiggjort - og som med dit lakridskonfekt, med et flot slutresultat.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har så meget ret, Anja! Tak for kommentaren! :o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...