søndag den 21. august 2016

Kreative OL-resultater


Olympiske Lege og blogleg #krealegene er ved at blive slut, så er det også på tide at vise resultaterne af de sidste to ugers kreative udfordring. Jeg må indrømme at jeg håbede på at nå mere end det blev, men i virkeligheden har jeg multitasket vildt mellem flere kreative projekter - en af dem var en gave, så den må forblive hemmelig lidt endnu...

Mit resultat blev denne toilettaske. Tasken her var et gammelt projekt, som først nu blev afsluttet. Den er lavet af rester af voksdug og foret med bomuldsstof i kontrast farve. Jeg har planer om at lave en detaljeret DIY til tasken lidt senere.





For over tre år siden har jeg lavet en lignende taske til mig selv (se HER og HER), og jeg er blevet rigtig glad for den. Ideen fik jeg uden nogen som helst form for hjælp fra internettet - jeg havde bare nogle rester af voksdug og "legede" med min nye hultang. Jeg kaldte teknikken "anderledes patchwork", da tasken laves af firkanter. Den gang var der flere, der spurgte om vejledning, så jeg har købt et stykke voksdug og begyndte at lave en ny taske. Processen er dog gået i stå pga. mange andre ting, så det føles ekstra dejligt endeligt at komme til resultat :o)




1 kommentar:

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...