lørdag den 24. juni 2017

Opskrift på firkant


Jeg modtog nogle spørgsmål om opskriften på firkant. Denne har jeg selv lavet, og udfordringen var at få sammenhæklingsmasker til at udligner sig med resten, så de ikke er så iøjnefaldende. Som nævnt før, skulle firkanterne bruges til en legeklods. Der er også en bestemt måde ved sammenhæklingen af firkanter, således at legeklodsen bliver symmetrisk og pæn. Jeg er nu færdig med det hele, mangler blot at tage billeder.

Opskriften på firkanter og sammenhækling til en legeklods vil jeg gerne tilbyde som en gave i min webshop - gælder ved køb af en valgfri bog eller 6 nøgler garn. Tilbuddet gælder hele sommeren frem til den 31. august. Se webshoppen HER.

Opskrifterne på selve motiverne på firkanterne indgår ikke i opskriften, da de findes i min bog "Hæklede ranker til hverdag og fest". Har du ikke bogen, så er det nok oplagt at få bogen sammen med opskriften.

Man kan bruge firkanterne med motiver på til forskellige ting, og ikke kun legeklodser. De kan eksempelvis blive til et babytæppe eller en taske, eller... Har du måske flere gode ideer? Del gerne! :o)

Psss! Garntilbuddet gælder også hele sommeren :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...