tirsdag den 1. januar 2013

Fødselsdags Give Away

Som lovet før kommer her en Give Away i forbindelse med min blogs 1 års fødselsdag :o)


Præmien er en kreativ pakke, som består af 2 nøgler merceriesered bomuldsgarn i farverne kiwi-grøn og bordeaux, 2 nøgler af almindeligt bomuldsgarn i lyserød farve, samt 2 hæklenåle - nr. 3 fra Clover og nr. 2 fra Søstrene Grene.

Reglerne for deltagelse:
1 lod for kommentar + fast læser via en af de viste i bloggens sidepanel muligheder - enten Google Friends Connect eller Bloglovin eller Facebook eller NetworkedBlogs

5 lodder for kommentar + fast læser + link fra din blog, hvis du har en (brug gerne billedet fra indlægget)

Du kan deltage frem til kl. 20 den 27. januar, og vinderen bliver trukket samme aften - husk selv at holde øje med resultatet af lodtrækningen ;o)

Håber at mange af Jer vil deltage! 

Og held og lykke! ;o)

78 kommentarer:

  1. Hej Hej :)

    Tillykke med fødselsdagen og tak for en spændende blog.

    Jeg deltager med 5 lodder.

    Hilsen Mie.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med fødselsdagen! Jeg er med på 1 lod. Lækre præmier!
    Kh eva

    SvarSlet
  3. Dear Elena,

    first I wish you a very happy and lucky New Year !
    Thanks for this beautiful giveaway - if I am allowed I would love to become one of the
    possible winner ;-)

    Your giveaway is linked on my blog and I'm following you (constantly and with great joy)

    the best regards from Vienna,
    Monika

    http://mon-peci.blogspot.co.at

    SvarSlet
  4. Her er jeg nødt til at være med. Jeg elsker bomuldsgarn, jeg er vild med de farver, du har valgt, og jeg kunne virkelig godt tænke mig begge hæklenåle. :) Er allerede fast læser.

    1 lod, tak.

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen :)
    Jeg vil rigtig gerne være med, jeg snupper 2 lodder.

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med bloggens fødselsdag - nyder din blog hver dag :-) Jeg snupper 5 lodder, super fin give away :-) kh

    SvarSlet
  7. Jeg snupper et enkelt lod : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  8. 5 lodder :)

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde et Danefæ sengesæt:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away-6.html

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne være med på 5 lodder. Vil så gerne lære at hækle, så måske dette kunne blive den perfekte start. :)

    SvarSlet
  10. Jeg er med på 5 lodder. Elsker at hækle og kan slet ikke få nok udstyr :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  11. Sikke en skøn Give Away. Jeg vil rigtig gerne være med på 5 lodder.

    SvarSlet
  12. Jeg nupper 5 lodder og håber heldet er med mig

    godt nytår

    SvarSlet
  13. Jeg deltager med 1 lod :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  14. skønne ting, med på 5 lodder:)

    SvarSlet
  15. Uh, jeg er med, eeelsker garn <3 Og har længe gerne villet prøve en clover nål, så perfekt!!
    1 Lod :)
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  16. Sikke en skøn give away.
    Jeg deltager gerne med 5 lodder.
    Jeg har linket fra min sidebar.

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Jeg er med på 5 lodder, og du er mer end velkommen til at se min blog for kreative ting og sager:-)

    SvarSlet
  18. Jeg er med med 1 lod:-)
    Hilsen Karen
    Kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  19. Kom tilfældigvis forbi din blog med alle de fine hæklede ting - elsker at hækle, så denne give away er super. Har meldt mig som fast læser, så deltager med et lod. Du skal være velkommen til et kig ind på min blog ;)

    SvarSlet
  20. tillykke! deltager gerne med et lod

    SvarSlet
  21. 1 lod til mig ;)

    Hilsner Christina
    christinabramsen@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Faldt over din blog ved et tilfældigt link til denne give away. Sikke en masse spændende ting du laver. Er vildt imponeret.

    Jeg vil gerne have 5 lodder og glæder mig til at læse mere på din blog

    Hilsen Karin

    SvarSlet
  23. Nej hvor skønt...

    Jeg er med på 5 lodder.... :o)

    hilsner fra

    Liselotte

    SvarSlet
  24. Dejlige farver garn. Jeg vil gerne være med på 1 lod
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Skøn give away :o)

    Jeg snupper 5 lodder

    :o) Linda

    SvarSlet
  26. 5 lodder til mig (:

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    Kig forbi min giveaway og del gerne din egen giveaway i facebook gruppen
    danske giveaways her

    SvarSlet
  27. Det ser godt ud - jeg deltager med 5 lodder og glæder mig til at følge din blog. Har først lige fundet den. :)

    SvarSlet
  28. Heiii :)

    jeg deltager da med alle 5 lodder <3 jeg er lige kommet i gang med at hækle og elsker alt hvad der har med garn og hæklerier og hæklebøger at gøre. Har støvsuget biblioteket for bøger til inspiration og ønsker virkelig at vinde sådan en smuk give-away som denne - så beder til de højere magter om at være den heldige :)

    se gerne min blog www.spuurspot.blogspot.dk

    SvarSlet
  29. Åh, jeg elsker at hækle, så jeg skal da være med på denne fine give away med 5 lodder.

    SvarSlet
  30. Stort tillykke med fødselsdagen! Jeg er med på 5 loder.


    http://interiordukker.blogspot.dk

    SvarSlet
  31. jeg følger via bloglovin og deltager med et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  32. hej
    jer er med på 5 lodder
    skøn Give Away .
    hilsen Lis

    SvarSlet
  33. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    5 lodder

    SvarSlet
  34. jeg er med på et lod.....og jeg krydser fingre

    SvarSlet
  35. Jeg deltager med 5 lodder og håber ellers jeg er den heldige xx

    SvarSlet
  36. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  37. Sikke da en dejlig blog du har. Jer er selv vild med at hækle, så selvfølgelig må jeg da være med i din giveaway - har meldt mig som fast læser og linket fra min blog, så 5 lodder til mig :0)

    SvarSlet
  38. Jeg vil gerne deltage med 1 lod. Hilsen Joan M.

    SvarSlet
  39. Jeg nupper 5 lodder :)
    Lækker give away! Især nu hvor jeg venter en pige :)

    SvarSlet
  40. Deltager gerne med et lod :o)

    SvarSlet
  41. Uhhhmmmm...lækker giveaway...deltager meget gerne :o)

    SvarSlet
  42. Hej - super fed give away :-) jeg deltager med 5 lod :-)

    SvarSlet
  43. Hej. Er selv rigtig først begyndt at hækle nu - hækler gerne mobil etuier, så det kunne bare være mega fedt at vinde nyt garn og endda nye hæklepinde :-) Deltager med 1 lod.

    Hilsen Mette M
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Hej lækker give away jeg deltager 1 lod :-)

    SvarSlet
  45. Hej

    Skøn blog du har og jeg deltager meget gerne med 5 lodder :-)
    Fast læser, linket på min blog.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog, har en dejlig Give Away som du meget gerne må deltage i, hvis du har lyst :-)

    Ha' en god week-end.

    Birgitte

    SvarSlet
  46. Jeg er med på 5 lodder og krydser fingre :-)
    Godt nytår og tillykke med bloggen.

    SvarSlet
  47. Jeg vil gerne være med på 1 lod.

    SvarSlet
  48. Ihh nogle lækre ting du har lavet. Jeg er lidt ny i dette hæklen, men er startet(igen) - denne gang med små dyr.....og det er jo faktisk rigtig rigtig hyggeligt :)
    p.s. er med på et lod

    SvarSlet
  49. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder.
    Kh Anja.,

    SvarSlet
  50. Jeg vil gerne deltage med 1 lod - fantastiske hæklerier, nusser bamser og havdyr

    SvarSlet
  51. Deltager gerne med 1 lod. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  52. Ih, jeg er lige ved at lære migselv at hækle, så dette ville være den skønneste præmie! Så 1 lod til mig tak :o)

    SvarSlet
  53. Tillykke med fødselsdagen !

    Jeg deltager med 5 lodder.
    http://veh07.blogspot.com/

    SvarSlet
  54. Tillykke,

    Jeg er vild med farverne du har valgt!
    Jeg deltager med et lod.

    Mvh Karen

    SvarSlet
  55. Jeg vil også gerne blive involveret.
    Men er de netop mine farver.
    Venlig hilsen
    Maike

    SvarSlet
  56. Et enkelt lod til mig, tak ;-)

    Pakken ville fluks blive omsat til nogle skønne sprutter...

    SvarSlet
  57. Et enkelt lod til mig, tak ;-)

    Pakken ville fluks blive omsat til nogle skønne sprutter...

    SvarSlet
  58. Et enkelt lod til mig, tak ;-)

    Pakken ville fluks blive omsat til nogle skønne sprutter...

    SvarSlet
  59. Et enkelt lod til mig, tak ;-)

    Pakken ville fluks blive omsat til nogle skønne sprutter...

    SvarSlet
  60. Skøn give away, vil super gerne være med :-)

    SvarSlet
  61. Jeg smider et vinderlod i puljen :)

    SvarSlet
  62. Super Give Away :-)

    Er på med 5 lodder her fra Esbjerg :-)

    SvarSlet
  63. Jeg vil gerne ønske tillykke med fødselsdagen :) og være med med 1 lod

    SvarSlet
  64. Jeg vil gerne ønske tillykke med fødselsdagen :) og være med med 1 lod

    SvarSlet
  65. Vil super gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  66. Deltager gerne med 5 lodder.
    Kig forbi min blog http://denkreativeidemager.blogspot.dk/2013/01/give-away.html og deltag i min give away

    SvarSlet
  67. Jeg deltager med 1 lod - Dennis.louise@ofir.dk

    SvarSlet
  68. Tillyke :-) du har en dejlig blog :-)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...