søndag den 27. januar 2013

Vinderen af fødselsdags Give Away

Så er tiden kommet til at finde den heldige vinder af kreative pakke fra min fødselsdags Give Away ;o) Men først 1000 tak for en masse gode ord om min blog og jeres varme lykønskninger med bloggens fødselsdag! Jeg er glad for at der var så mange deltagere i denne Give Away. En pæn del af læsere har kigget på min blog for første gang - velkommen til jer! Håber at det bliver spændende læsning for jer fremover ;o)


Og nu til resultatet af lodtrækningen. Der var 72 deltagere med i alt 204 lodder. Jeg har som sædvanligt brugt den hurtigste og nemmeste måde at udtrække en vinder - Random.org.

Vinderen blev lod nr. 14 - Tanja med denne blog

Kære Tanja, tillykke med præmien! Kan du sende din adresse til min mail elenanielsen@bbsyd.dk, så sender jeg pakken af sted med det samme :o)

7 kommentarer:

  1. Jeg siger også tillykke til vinderen

    SvarSlet
  2. congratulations to you, Tanja !

    dear Elena, thanks for this beautiful giveaway !

    best regards,
    mon-peci

    SvarSlet
  3. Hej Elena,

    Tak for en dejlig blog.
    Jeg er en af dine nye læsere, det er jeg fordi du både inspirere med dine kreative ideer men i lige så høj grad pga den hjælp jeg har fundet her i din blog.

    Tillykke til Tanja.

    mvh Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Karen! Hvor var det dejligt at læse din kommentar! Mange tak for de gode ord! Kh

      Slet
  4. Tillykke til vinderen !!!
    Elena,du har en dejlig blog,tak for inspiration :)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...