torsdag den 5. september 2013

Barselsgave # 1


Kan du huske hæklede kugler, jeg lavede før ferien? Tror ikke at det var svært at gætte, at det skulle være en kugleranke ;o) Det var en kugleranke-bølge over Bloglandet på det tidspunkt, og jeg ville også bidrage :o)

Jeg hæklede flere kugler og sorterede dem efter drenge- og pigefarver. Så til sidst blev der tre ranker - to i drengefarver og en i pigefarver. To ranker har jeg brugt i min sidste giveaway, mens denne ranke skulle være barselsgave til min kollega (hun har fået en dreng).

Den blev færdig straks efter sommerferien, men først nu har jeg overrakt gaven, og så må den også komme på bloggen :o)

5 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. :) er sikker på din kolega blev glad for den.

    SvarSlet
  2. Den er rigtig fin. Kunne du tænke dig at fortælle hvordan du får hæklet den fine snor kuglerne hænger på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Tanja! Kort forklaring - man hækler luftmasker en vej og kædemasker ved hækling returvej. Hvis du vil have mere detaljeret forklaring, så skriv til min mail.

      Slet
    2. Tak for tippet :) Jeg er helt med på forklaringen.

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...