søndag den 5. januar 2014

Vil du anmelde min bog?

Min bog sælges rigtig mange steder på nettet, og på de fleste hjemmesider er der mulighed for læsernes/brugernes anmeldelse og bedømmelse. Men 7 måneder efter bogens udgivelse er der 0 anmeldelser, uanset hvilken hjemmeside man kigger på... :o(

Derfor vil jeg spørge om nogen af jer mine læsere vil anmelde min bog? Har du et par minutter til det, vil jeg være meget taknemmelig!

Man kan google bogens titel og finde salgshjemmesider, eller bare starte på Saxo, som klart er det største sted for salg af bøger på nettet (kig under "Kundernes boganmeldelser af Hæklede cupcakes"). Jeg siger mange tak på forhånd! :o)

6 kommentarer:

  1. Er hermed gjort den er sååå fin din bog!
    Du skal være velkommen til at følge min Blog:O) altid dejligt med flere læsere!!
    Skøn søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for anmeldelsen, og tak for invitationen ;o)

      Slet
  2. Nu fik jeg også skrevet en anmeldelse på Saxo. Jeg havde jo noget at gå ud fra, men nu ligger den også klar til dem, der påtænker at købe den der :-)

    SvarSlet
  3. Jeg ejer desværre ikke bogen, men hvis du sender en til mig anmelder jeg gerne på min blog! www.fingernem.blogspot.dk
    Jeg har nemlig lige lært at hækle!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har desværre ikke nogen eksemplarer for at sende til læserne, men bogen er tilgængelig så mange steder - både fysiske butikker og på nettet - så kunne man da nemt få fat i den ;o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...