torsdag den 23. marts 2017

Hæklede påskeæg


Der er påsketema her hos mig og jeg har været i gang med at hækle forskellige påskeæg - noget, man aldrig får nok af, da de kan være i så mange variationer. 

Jeg har forbedret lidt min gamle opskrift på påskeæg med mønstre og hæklet æg i nye farvekombinationer. En anden nyhed er helt nye påskeæg med blomst, også i nogle dejlige farver. Og jeg kan faktisk slet ikke stoppe med at udvælge nye farvekombinationer til opskriften ;o)

Frem til Påsken kan man få garnpakker i de forskellige farvekombinationer inkl. opskriften til 30-40 kr. i webshoppen - levering er gratis, som en ekstra dejlig ting  ;o) Der kan laves 6-8 påskeæg af hver garnpakke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...