lørdag den 12. maj 2018

Eurovision finale


Så er der finale i Eurovision Song Contest i aften, og der er mange gode sange, så det bliver nok et tæt løb ;o) 

Hjemme hos os plejer vi at følge med, og i år har vi set begge semifinaler, og endda sammen med børnene. Der er sikkert mange meninger om hvilken sang der er bedst. Synes at Danmark har en god sang i år, og vi holder naturligvis med Danmark. Men flere andre sange er også ret interessante, så jeg har faktisk flere favoritter. Hvad med dig - hvilket land er din favorit? ;o)

Flagene på billedet er fra min bog "Hæklede ranker til hverdag og fest".



3 kommentarer:

  1. Sikke en fin flagranke. Passer perfekt til i aften. Jeg ser også frem til at følge med i eurovision i aften. Hepper helt klart på Rasmussen og Co. Synes sangen er SÅ god. Og deres performance er i top.
    Ellers håber jeg på, at Austaliens bidrag når langt.
    God fornøjelse i aften 🎶🇩🇰

    SvarSlet
  2. Helt enig hvad angår Australien, de har en stærk sang. Personligt kan jeg også lide Tysklands sang, selv om den ikke så traditionel for Eurovision. Synes at både melodien og sangeren minder mig om Ed Sheeran 😊 God fornøjelse i aften 🎶

    SvarSlet
  3. Aaah, jeg elsker denne type indlæg. :)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...