lørdag den 1. juni 2013

Hæklede cupcakes Give Away

Nu er min bog officielt udkommet og fra i dag kan den købes i butikker og på nettet. Jeg har også fået mine eksemplarer af bogen og her er den lovede Give Away med min bog som præmie :o)

Sådan deltager du i Give Away:

1 lod for kommentar samt fast læser af bloggen - enten via Bloglovin, eller Facebook, eller NetworkedBlogs. Her kan du læse mere om hvordan du kan følge min blog. 

3 lodder for kommentar, fast læser og link til Give Away på din blog, hvis du har én. Brug gerne billedet fra indlægget.

Der kan altså højst opnås 3 lodder. Skriv venligst i kommentar om hvordan du følger min blog og hvor mange lodder du deltager med.

Jeg udlodder 1 eksemplar af bogen, men hvis der vil være over 200 deltagere, vil jeg gerne udlodde 1 eksemplar mere.

Jeg trækker vinderlod (eller lodder) lørdag den 22. juni kl. 21, så man må gerne deltage inden dette tidspunkt :o)


143 kommentarer:

  1. Endelig kom den! :-) hvis jeg ikke vinder den, må jeg afsted efter den... Deltager med 1 lod- jeg følger dig via Bloglovin

    SvarSlet
  2. Super fin forside. Jeg er sikker på der er mange flere fine ting inden i bogen. Deltager gerne med 1 lod.

    SvarSlet
  3. Tillykke med fin fine nye bog. Jeg vil gerne være med på et lod

    SvarSlet
  4. Jeg er en evig fan af dine kreationer! Selvfølgelig skal jeg da være med ;-)
    Jeg er med på 3 lodder <3

    knus Freya
    frey_lund@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Ihh den vil jeg gerne have.
    Jeg deltager med 3 lodder :)

    majbrit_t@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg trækker min deltagelse igen, for jeg har været så heldig at få din bog i fødselsdagsgave i går, så jeg synes en af de andre skal vinde i stedet :)

      Slet
  6. Tillykke med udgivelsen! Jeg håber, jeg vinder med mit ene lod :-)
    Kh Eva

    SvarSlet
  7. Stort tillykke herfra også.

    Jeg følger dig på min blogliste og har gjort det længe

    Jeg er med på 3 lodder

    SvarSlet
  8. Tillykke med din nye bog :-)
    Deltager med 1 lod :-)

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  9. Tillykke med udgivelsen! Hvor er det stort!
    Jeg er naturligvis med på 3 lodder og følger dig både på bloglovin og facebook : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  10. Nej, hvor vil jeg gerne have fingrene i den bog! Jeg følger allerede på Bloglovin og deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  11. Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder.

    Gulstorff1983@gmail.com

    /Denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Jeg deltager da mega gerne. Flot bog. Jeg deltager med 3 lodder. Jeg følger din blog via GFC og Bloglovin' :-)

    SvarSlet
  13. Vil meget gerne vinde din fine bog. Følger dig via Bloglovin'

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne deltage i konkurrencen med 3 lodder.
    Jeg læser med via Bloglovin ... og har delt på min blog

    Bogen ser rigtig spændende ud.

    SvarSlet
  15. Uhh, hvor vil jeg gerne vinde din bog :) Den ser spændende ud!

    Jeg deltager med 1 lod og følger med via Bloglovin.

    Kh Mie

    SvarSlet
  16. Rigtig fin bog - kunne jeg godt tænke mig at få fingerene i :)
    Håber også du har lyst til at deltage i min giveaway fra JEWLSCPH :D
    http://vinterfryd.dk/giveaway-jewlscph/
    Hilsen M.vinter//vinterfryd.dk
    (mvinter@vinterfryd.dk)

    SvarSlet
  17. 3 lodder - krydser alle fingre :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/05/give-away-12.html

    SvarSlet
  18. åhh det ville da være over fantastisk at vinde sådan en skøn bog så jeg hopper op på bordet og vifter med 3 lodder :)

    kh June

    SvarSlet
  19. Jeg deltager med 1 lod, via bloglovin for at vinde denne skønne bog :)

    SvarSlet
  20. Jeg følger bloggen via bloglovin' og deltager med 3 lodder.

    Har linket i sidebaren på min blog: Http://regnbuebarnetvigga.blogspot.com

    SvarSlet
  21. I'm in! Følger på bloglovin

    3 lodder nupper jeg forresten

    Kirsti
    Kirsti_mt@hotmail.dk

    del endelig i fb gruppen danske giveaways

    SvarSlet
  22. Jeg må og skal lære det hækling!!!

    SvarSlet
  23. Følger på gfc, nu også på bloglovin. Jeg har linket på min blog i sidebaren. http://aslaugmork.blogspot.dk/ - deltager derfor med 3 lodder, der forhåbentlig er fyldt med held ;)

    SvarSlet
  24. Den bog vil jeg rigtigt gerne vinde :-)
    Følger dig på Fb og via BLoglovin.
    Jeg har linket på min blog http://jennyshk.blogspot.dk/
    3 lodder herfra :-)

    SvarSlet
  25. tillykke med din nye bog .den ser lækker ud ....
    jeg hopper med på 3 lodder ... følger dig via bloglovein og FB ,,,, og har lånt dit billede til at linke fra min blog
    http://1ret2vrang.blogspot.com/

    hilsen Lis
    pspgirl@gmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg snupper 1 lod. Og er sikker på at det er vinderloddet ;)

    SvarSlet
  27. Sikke en skøn give away, jeg deltager med 1 lod :-)
    ana@tdcspace.dk

    SvarSlet
  28. Den bog vil jeg rigtig gerne vinde, synes du laver så fine cupcakes.
    Jeg følger via BlogLovin og har delt din give-away så jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-)
    Hilsen Stella.

    SvarSlet
  29. Tillykke med bogen. jeg har længe fulgt med herinde og set dine mange fine kreationer - tænk hvis jeg kunne lære at hækle nogen af dem :-)
    Jeg melder mig straks som fast læser på bloglovin og linker til din give away på min egen blog. Så 3 lodder til mig, tak :-)

    SvarSlet
  30. Hvor ser den fin ud! Jeg er fast læser og med på 1 lod :-) Krydser fingre for at resten af året skal stå i cupcakens tegn...
    Kh. Didde

    SvarSlet
  31. synes godt om facebook side, følger på bloglovin og en kommentar nu :D

    SofieKristineNielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Tillykke med bogen.. jeg snupper da 3 lodder og håber at jeg er den heldige.. :o)

    SvarSlet
  33. jeg deltager gerne med et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  34. 3 lodder! Håber på at være heldig!

    SvarSlet
  35. Tillykke med bogen.

    Jeg hopper ind med 3 lodder, og krydser fingre

    SvarSlet
  36. jeg er vist med med et lod via facebook. Charlotte S

    SvarSlet
  37. Ihh, tillykke med bogen :) Jeg er med på 3 lodder og følger dig via Bloglovin :) Hvis jeg sku' være så heldig at vinde, er jeg på ferie d. 22. juni og nogle uger frem, så kan ikke lige svare på mails :)
    kh Pia

    SvarSlet
  38. Stort tillykke med den skønne bog. Den vil jeg rigtig gerne vinde, så jeg er med på 3 lodder :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  39. Hej Elena.

    Stort tillykke med bogudgivelsen, det er da bare for fedt :-). Jeg følger din blog efter vi mødtes til et blogtræf sidste sommer. Og synes du laver nogle meget flotte ting.

    Jeg vil gerne deltage i din give away med 3 lodder.

    Kh Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine! Jeg husker dig godt, og jeg følger også din blog :o) Måske ses vi til et andet blogtræf? Der blev afholdt flere blogtræf på det seneste, men i øst- og nordjylland, så det var lidt langt at køre... Kh Elena :o)

      Slet
  40. Tillykke med bogen.
    Jeg deltager også gerne i din give away og med 3 lodder.

    Knus fra Lene (vi mødtes til blogtræf i Grindsted)

    SvarSlet
  41. Jammen jeg skal jo lige præsis igang med cupkager..så det ville være dejligt med opskrifter ;O)

    SvarSlet
  42. Nøj, hvor er det en fin cupcake! Jeg er nødt til at deltage med 3 lodder, så melder mig via bloglovin - og linker selvfølgelig på min blog...
    Bogen vil blive så meget brugt af mormor og mine døtre vil elske kagerne...

    SvarSlet
  43. Lægger 3 hæklede lodder i puljen ... og krydser hæklenålene :-)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elena - Som "hækle-forfatter-kollega" har jeg i dag modtaget din flotte bog med posten fra forlaget, så jeg snupper mine tre lodder fra puljen igen. :-)
      Blogger om din (+ et par andre Klematis-bøger) i den nærmeste fremtid!
      *SMIL* fra Lisbet

      Slet
    2. PS. Foto/link til din give away er selvfølgelig fortsat på min blog! :-)

      Slet
  44. Jeg snupper 1 lod og krydser fingrene :)

    SvarSlet
  45. Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder.
    Krydser alt hvad jeg har, og håber på mit held.
    Kig forbi min blog, der har jeg også en give away kørende, hvis det har din interesse :O)

    SvarSlet
  46. Tillykke med din bog, den ser spændende ud. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder og håber heldet følger...

    SvarSlet
  47. jeg deltager med 1 lod :-)

    Tænk sig at kunne være omgivet af sådan nogle lækre kager uden at tage på i vægt:-)

    madebyblack@blogspot.dk

    SvarSlet
  48. Smider to lodder i puljen for kommentar og (ny) fast læser af din fine blog - håber jeg vinder så mit hjem kan blive fyldt med fine cupcakes! :)

    SvarSlet
  49. Hvorfor er det da lige, at jeg først nu falder over din fine blog? Skønne skønne hækleting. :-)

    Smider da straks et lod i puljen og surfer lidt rundt på blog.

    SvarSlet
  50. tillykke med din flotte bog. Jeg vil gerne deltage i din give away

    SvarSlet
  51. Tillykke med bogen. Den ser super flot ud. Vil gerne deltage med 1 lod.

    SvarSlet
  52. Hopper med i puljen med et lod :o)

    SvarSlet
  53. Super sød ide bog, den ville jeg gerne eje 😉
    Ren "øjenslik" ( sødt norsk udtryk, når noget er godt for øjnene )
    Kh Helle

    SvarSlet
  54. Jeg elsker cupcakes og at hækle... Nu kan jeg kombinere det!! I'm in love!! <3

    Deltage med 3 lodder og følger via blog loviiiiin!!
    Mette Nielsen
    Mette.nielsen153@gmail.com

    SvarSlet
  55. JEg vil gerne deltage med 1 lod:-)

    SvarSlet
  56. Vil så gerne vinde din dejlige bog og deltager med 1 lod
    kh

    SvarSlet
  57. Jeg deltager med 1 lod:-).

    Laerke@h-parkvej.dk

    SvarSlet
  58. Ville elske at vinde din bog, deltager med et enkelt lod, og krydser fingre.

    kh miemail67@gmail.com

    SvarSlet
  59. Deltager med 1 lod - øver mig i at lære at hækle, så mon ik din bog vil være genial ;-)

    SvarSlet
  60. 1 lod til mig :) leneskage@gmail.com

    SvarSlet
  61. Deltager gerne med 1 lod.
    Mvh Gitte

    SvarSlet
  62. Jeg kan vist lige nå at deltage med 1 lod. Det ser ud til at være en rigtig lækker bog:-)

    SvarSlet
  63. Skynder mig at være med i sidste øjeblik, det ser ud til at være en rigtig inspirerende bog :) jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  64. Tak for reminderen :-) Jeg vil også gerne deltage med et lod :-) Tillykke med bogen :-) Kh

    SvarSlet
  65. Jeg deltager med 3 lodder.... :)

    SvarSlet
  66. Tillykke med bogen, den ser supper lækker og spændende ud. En bog som måske vækker krea appetitten :) Jeg vil gerne deltage med 3 lodder og ser frem til at følge dig noget mere end de gange jeg tidligere har besøgt din fine blog. God dag :)

    SvarSlet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...