tirsdag den 26. november 2013

Hæklet legemad til Hjalte


I lørdags viste jeg dukketøj, som Sanne med bloggen Sannes Fruestue syet til Julia. Jeg og Sanne har lavet en byttehandel, og nu viser jeg min del af handlen. 

Sanne ønskede hæklet legemad til sin søn Hjalte, så det blev til lidt forskellige ting. Cupcakes og jordbær er lavet efter opskrifter fra min bog, til æble, pære og banan har jeg brugt opskrifter fra Maja Hansens bog, gulerod er lavet efter min DIY, mens radiser, spejlæg og rugbrødsmad er min egen frihækling ;o) 


16 kommentarer:

  1. Hvor er det altså noget fint, hæklet mad!
    Radiserne er vildt gode! Toppen på guleroden er også fin!
    Det er egentlig smart med at lave hæklet mad som legemad til børn - så kan man få lige præcis den "menu", som man ønsker :-)

    SvarSlet
  2. Skøn mad.. Jeg burde snart tage mig sammen... Det er såååå fint!

    SvarSlet
  3. Misundelse er en grim ting. Men jeg er da lidt misundelig på Hjalte :-) sikke nogle lækre ting

    SvarSlet
  4. Du er så fantastisk dygtig Elena - jeg synes det er SÅ smukt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Hold op, hvor er det fint - når jeg engang skal have børn, så må jeg altså tage mig sammen til at lære håndarbejde. Det der legemad er jo helt uundværligt.

    - Anne

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare super fint :)

    SvarSlet
  7. Det er bare så fint og kreativt lavet! Hos dig kan man da få lige den mad, som man kan lide ;-)

    SvarSlet
  8. Sikke nogle fine ting du har fået lavet. Jeg synes det er en rigtig god ide med byttehandler.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Tanja! Byttehandel er en super opfindelse :o)

      Slet

Follow Cupcake By Me on Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...